• standby

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag har ej sett nudlarna i butik, köper dem fr body store.

• standby

Minns ej vem som gav ut det men TACK för receptet på pumpafröbrödet! Blev jättebra.

• standby

Krambjörn - mina rätt stora besvär med ont i fotlederna försvann på en vecka med lchf. Slump eller ej vet jag inte men jag hade haft det en längre period.

• standby

Två snäpp MER utslag på Ketostix idag än vad jag brukar ha. Trots cider, vanlig kladdkaka samt två bitar choklad igår (sommarfest på jobbet... Maten var dock lchf!)
    Jag förstår min kropp dåligt just nu.
    Vill verkligen ner de 5 sista men de sitter ju stenhårt :( Är ca 174 cm, pendlar nu mellan 71-72 kg men vill gärna ner till 67 som är mitt mål.
    Vid 65-67 känner jag mig helt lagom, ber mot 60 då börjat folk tro jag är sjuk.
    Vägde lite under 60 mellan de två första barnen men då kände jag mig ngt utmärglad faktiskt.

• standby

Jag köpte mina Glucosanol på Apoteksgruppen men jag tror absolut alla apotekskedjor har dem.
    Jag har inte fått biverkningar alls av dem. Verkan vet jag inte ;)

• standby

6011 - jag har stått stilla i typ 2 månader. Segt men har inte gjort ngt särskilt för att sparka igång viktnedgången ytterligare. Är normalviktig enl BMI nu. Vill dock tappa 5 kg till.
    Har gått ner ca 12 kg sen jag började m lchf 2/1.

• standby

Jag tycker de nudlarna är bra! Men det krävs sås till.
    Jag har precis joggat 5 km för första gången i mitt 35-åriga LIV! *klappar mig själv på axeln* :-P

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**