**Den stora feta LCHF-tråden**
men vill du föda upp dina barn på socker så varsågod,men vad gör du här i tråden då? detta är en tråd för oss som äter LCHF..och du verkar inte vara villig och ta in det konceptet till 100%
Sen ska vi ju inte tro att ALLA E-nr är av ondo heller! En del förhindrar matförgiftning
Vet att någon hade recept på ischoklad här, men hittar inte.
Någon som vill dela med sig?
Idag har jag ställts inför 2 utmaningar! Vi fick för oss att köra till Alingsås för att tja... titta på lite nytt! På vägen dit skulle vi köpa lördagsgodis, samt godis inför 6årskalaset. Trodde det skulle vara jättejobbigt, men det var inte ens så att det vattnades i munnen...
I Alingsås så tog vi en shoppingrunda och skulle sen fika. Vi landade på Espresso House. Sambo och dotter moffsade i sig varsin jättemuffins med 4 sorters choklad. Jag? Jag beställde en räkmacka (men handskalade räkor) och åt räkorna, det ½ ägget och gurkskivorna... Tyvärr var majjoröran helt nerpressad i brödet Men jag åt inga kakor iaf!!
Väl hemma krävde dottern pasta Carbonara och hon och sambon åt det, och jag gjorde en fläskpannkaka till mig!
Fan vad jag är duktig!!