**Den stora feta LCHF-tråden**
Jaha. nu kunde jag inte hålla mig...har gjort glass på 2 ägg gulor och 1.5 dl grädde och 1 msk kokossocker.
Ätit 2 rutor 90% lindt choklad oxå.
Bara för denna röda tant ska komma på besök. morrrrrrr
Jaha. nu kunde jag inte hålla mig...har gjort glass på 2 ägg gulor och 1.5 dl grädde och 1 msk kokossocker.
Ätit 2 rutor 90% lindt choklad oxå.
Bara för denna röda tant ska komma på besök. morrrrrrr
Sådär ja!
Då har jag gått 4 km på 40.56 min och snitthastighet på 5.90
Den röda tanten kom i morse och
migränen infinner sig nu så Imigran nässpray har åkt in i näsan och jag mår illa!
Trevlig helg på er!
Är de någon på rak arm som vet vad 18 g (2 bitar) 86% lindt choklad har för kh?
Så där ... Nu har jag haft lite ajafrossa. Men skyller på mensen och migränen idag. Ska inte köra fakir i veckan då jag har blodbrist. Måste få i mig spenat och broccoli. Tänker köpa mig kalvlever och steka med lite lökpulver och gräddsås. Äter iofs järntabletter. Men tror att jag behöver grönsakerna. Ska till läkare på återbesök på måndag. Hoppas blodvärdet har blivit bättre.
Kan någon vänlig själ säga mig vad som kallas mejerier förutom yougurt grädde och cf? Vad är all sorts ost i sammanhanget?
Glass:
Du är underbar med din förklaring! Tack nu trillar poletten ner. Kan planera mina mål bättre nu. Tack kära du!
Jag har idag ballat ur totalt med att äta nej nej saker. Vet tyvärr inte varför.....är ARG på mig själv.
Hoppas att de är ok att ta detta idag och köra på i morgon igen. Började med Pf för ett tag sedan gick över till Fakir men klarade inte det så ville hoppa på vanlig LCHF igen men kan inte förmå mig äta frukost längre.....de skrämmer mig. De känns som att jag skulle göra ngt dunderfel om jag åt frukost innan kl 11. Blir lite nojig.
Men att äta lakrits idag skrämmer mig inte... vad ska jag göra?? Kram