**Den stora feta LCHF-tråden**
nu sitter jag och ska beställa från bodystore. Vilken magnesuim använder ni?
nu sitter jag och ska beställa från bodystore. Vilken magnesuim använder ni?
För mig funkade det inte att amma på lchf, min mjölk sinade och bebisen gick bara upp. 300 g på en månad. Sen fick jag pumpa i 1,5 månad för att få tillbaka tillräcklig mängd mjölk. Till andra barnet chansade jag inte utan lät lchf vänta tills jag var färdig med amningen.
Tack stjierna för tipset om magnesium, jag hade tur och den jag beställde var "rätt".
Lokesmammi: Tack! För ett tag sen så skrev du en kommentar om att du panerade i smör och pofiber. Testade det ikväll till mina barns allergifiskpinnar och det blev jättebra. Så mycket enklare att hålla på med än att doppa i no egg och sen den lilla bonusen att det aldrig fastnar i pannan eftersom det hela tiden tillförs fett i pannan. Jag blandade även ner lite gurkmeja i pofibern förutom salt och peppar, blev galet fina gyllengula fiskpinnar. Jag hade dock väldigt lite smör kvar så sen använde jag kokosfett istället, vilkt nästan funkade ännu bättre. Så stort tack för tipset!
Jag har gått upp både i vanlig vikt och i fettvikt, men trots det börjar det luta åt att jag behöver dra åt skärpet ett hack till. Det är sånt som gör mig glad in i själen. Igår var jag på healing och fick bekräftat att det var samma problem där som jag pratar om i samtalsterapin. När jag har löst mina bekymmer från främst barndomen kommer jag att må som en Gud och den perfekta vikten kommer infinna sig oavsett vad jag äter.