sasod skrev 2011-05-11 08:43:11 följande:
Jag får mellanblödningar i början av att äta lite kolhydrater. Iallafall kopplar jag det till det då jag fått det båda gångerna jag ätit LCHF samt en gång när jag åt GI men aldrig annars. Gick över rätt snabbt dock.
Jag har aldrig fått det innan och jag har ätit LCHF i över ett halvår så :/
Faile skrev 2011-05-11 08:44:04 följande:
Men en nidblödning får man väl när ett befruktat ägg fäster i livmodern, så det borde det ju kunna vara? Inte för att skrämma dig men..
Jo, men ägglossningen var igår kväll, det tar ju ändå 3-4 dagar för ägget att nå livmodern? Men det är ju generella siffror. Kan säkert gå snabbare eller långsammare :/
Grejen är att mensvärken strålar ut till äggledarna och det har det heller aldrig gjort innan :/
Annanym skrev 2011-05-11 08:54:27 följande:
Yena, jag tycker inte du ska vänta med att berätta. Det är ju inte bara din oro. Han är en del av det och du borde kunna ventilera det med honom. Okej, åker han bort är det kanske inte världens bästa idé att ta det per telefon, men annars så. Varför ska du bära oron ensam?
Nja nu när han åker bort är det ingen bra idé. Han har redan bror och familj att oroa sig för så vi får se hur det ser ut efter han är tillbaka. Men har tecknen blivit tydligare och jag är mer säker kommer jag ju berätta för han. :) Ska ta ett test om två veckor oavsett blödningen nu så. Testet hemma går ändå ut nu om nån månad så likabra o använda det :)