helene306 skrev 2011-05-12 21:32:28 följande:
yena89 skrev 2011-05-12 19:44:06 följande:
Nä jag vet att det bara blir värre av o oroa sig :( Och jag försöker ju tänka positivt. Och går det åt skogen ja då gör det väl det. Visst vi har kul ihop och jag vet att han inte bara är ute efter sex annars skulle han inte gå på bio med mig och handla på IKEA med mig (vilket jag älskar, jag vill nästan ta hans hand men det går ju såklart inte hehe

) men jag vet att jag känner mer än han även fast jag itne är direkt kär nu. Han har precis som jag aldrig haft ett lyckat förhållande typ. Alla tjejer varit otrogna så jag borde mest ta det som det kommer. Njuta av tiden med han men inte lämna ut mig alltför mkt förrn jag vet att även han börjar känna mer :)
Nästa gång du vill ta hans hand, våga göra det. Han kanske tänker samma som du men vågar inte av samma rädsla som du. Ge dig hän om du vill och känner för det. Man vet aldrig förän man har testat

När jag gav upp och föll handlöst för maken sket jag i allt och alla runtomkring. Vi dansade sista dansen på Harrys och det fullkomligt vibrerade mellan oss men jag vågade inte ta steget. Sen släppte jag spärren. Satans! Den kyssen minns jag än idag med ett pirr i tån

Nej isch det vågar jag ju inte

Han är ju så tydlig med att han verkligen itne vill ha förhållande nu. Samtidigt som han ger mig blickar jag inte han tolkar som han dock säger att jag itne ska ta på allvar.
Och vi har ändå bara känt varandra bara knappt en månad (även fast det känns som ett år).
När jag fått in lite pengar ska vi till ikea, får se hur det blir då x)
Haha jag e avis, jag vill också ha ett sånt minne xD