**Den stora feta LCHF-tråden**
Ja gå med barnvagnen är bra om man inte har en liten vagn-hatare/skrikare som jag hade. Blev bättre men nu när han snart är ett börjar protesterna igen. Laddar med majskrokar
Ja gå med barnvagnen är bra om man inte har en liten vagn-hatare/skrikare som jag hade. Blev bättre men nu när han snart är ett börjar protesterna igen. Laddar med majskrokar
Ninis - Japp det är oumbärligt. Hade alltid en med under vagnen i flera månader
Tränat spinning för första gången på 6-7 år. Kändes hur bra som helst! Jag har inte alls sämre ork på träning med lchf. Snarare blir jag förvånad över hur pass bra jag ändå orkar, då jag inte tränat på jättelänge.
Yes! Har passerat -10 kg, -10,2 till och med :)
Nu är det "bara" 6,2 kg kvar.
Tack!
Nu försöker jag bli mentalt redo att testa fasta i 24 h jag med. Lär dock ta ett tag innan jag är redo.
Maskinisten - jag betraktar Pones mest som en ok bärare av allt gott pålägg jag har på :D. Rostade du dem? Det tycker jag nästan är ett måste.
Fröknäcke tycker jag däremot är riktigt gott, det har även fler icke-LCHF människor som smakat tyckt.
Allt går ju upp och ner. Just nu är det ner. Har gått ner 10 kg drygt men känner mig sååå otränad och fet...
Tränar 1-2-3 ggr i veckan men ska snart börja jobba och tror inte det kommer hinnas med mkt träning då om jag vill träffa barnen alls.
Kommer dock ABSOLUT fortsätta med lchf då det känns riktigt bra. Och ner går jag även om det går långsamt.
Jag brukar krydda tacofärs med salt, peppar, vitlök, cayenne, spiskummin, vitlök och paprikapulver.
Det är ffa spiskummin som gör tacosmaken tycker jag.
Nikhita - den takten har det gått i för mig med. -10,2 på lite mindre än 10 veckor men de första dagarna tappade jag ju lite mer. Hade, och har, dock mer att ta av än du :P
Veckans vägning var inte jättekul med tanke på att jag haft en vecka som känts riktigt bra. Man får väl vara glad för ett minus iaf.
Har någon varit med om att viktminskningen står stilla, platå som Katrin skriver om, även om man inte fuskar?
Detta är inte pga mina fem sista (tyvärr :) ) är inte där ännu.