**Den stora feta LCHF-tråden**
Men prova Oopsies, du kanske gillar. De är helt ok om man rostar och har på Bregott och ost :)
Snabbt och enkelt att göra är de också.
Men prova Oopsies, du kanske gillar. De är helt ok om man rostar och har på Bregott och ost :)
Snabbt och enkelt att göra är de också.
På Ica kvantum här köper jag 2 Celcius för 35:- (37:- ink pant)
Jag dricker inte heller kaffe men däremot mängder av te :)
Lätt att jag äter ett helt microbröd åt gången. Önskar jag blev mätt på mindre men det är som det är.
Är det ngt jag INTE tänker göra så är det banta mig igenom lchf-livet. Iaf inte förrän det är dags för de sista fem ;)
Sista veckan som föräldraledig, sen tillbaka till verkligheten!
Har aldrig tränat så mkt i på kort tid i hela mitt liv tidigare, kommer nog ej hinna så ofta sen när jag jobbar så jag passade på.
Tror dock att jag kommer gå UPP i vikt denna vecka, trots träning och bra mat inget fusk???
Kan inte direkt skylla på att kroppen bygger muskler heller för jag tror inte man får så mkt muskler av power-walks, Fuego och medelgympa men liiiite kanske. *hoppas hoppas* :)
Glass - schysst strategi där! Ska kopiera den och lära svärmor göra lite lchf-gott under påsken :)
Idag har jag, på min 35-årsdag, syndat med EN Oreo-kaka med chokladfyllning. Med tanke på att jag är med i en Buzzador-kampanj och har fått hem hundratals Oreo's, vilka jag ÄLSKAR, så känns det överkomligt att jag bara syndat med en och det på min dag :)
Det står på babybel att man ska förvara i kyl efter inköp men de lär nog tåla handväskan ngn vecka va?
Vad glad jag är! -1,4 på 5 dagar (gick iofs oförklarligt upp 0,5 sen vägningen innan). Detta trots lite för mkt inte helt lchf-vänlig choklad, dock mörk, mindre motion än vanligt plus rökstopp! (vilket brukar försämra förbränningen en period)
8 dagars rökfrihet känns såååå skönt. Idiotiskt och ofräscht att hålla på men trillade dit efter en svacka men NU ÄR DET NOG.
Har dessutom upptäckt att även jag klarar en variant av fasta, är dock inte så hard core som andra här :). Kör 21-12 ca. Funkar toppen när jag jobbar.
Jag som alltid varit helt beroende av en bra frukost tidigare.
Någon som kan hjälpa mig förstå hur jag kan ha gått upp 1,3 kg (!!!) på tre dagar trots att jag inte gjort några avsteg?
Har även tränat som vanligt...
Brukar alltid gå ner, har ej nått målvikt ännu. :(