• Hoppet 3

**Den stora feta LCHF-tråden**

kokos skrev 2012-01-05 15:34:19 följande:
    Man ska ju undvika socker. Kan man ha något annat i kaffet så det blir lite sött iallafall? Annars får jag nog lägga kaffet på hyllan Skäms
    Jag har i grädde och de funkar bra då jag hade en halv sockerbit i kaffet då jag inte körde LCHF.
    Laktosfri grädde dessutom som redan innan är lite sötare i smaken. 
  • Hoppet 3

Va härligt att läsa den här tråden.... Mycket att ta igen om man inte kikat in på nästan 2 dagar.... Hihi.... Många bra tips!
    Tackar!!

• Hoppet 3

Jag sitter precis och dricker en kopp kaffe med 1 msk grädde 1,2 tsk kokosfett , 0,5 tsk kanel 1 krm ingefära. Provat och helt ok.

• Hoppet 3

Måste fråga en sak om bacon.....de är ju rätt så salt så jag undrar om de är så bra med så mycket salt till kroppen?
    Tycker de är nästan lite för salt i min smak.

Vilken sort använder ni er av ? 

• Hoppet 3

Jag har i fredags börjat med en tsk kokosfett när jag stigit upp på morgonen utan ngt annat. (Inte särskilt gott) Sedan när jag kommer till jobbet äter jag min frukost. Har känt av viktnedgång redan. Trevligt!

• Hoppet 3

Fast jag tar de innan ngt annat i magen. Hinner inte dricka te så tidigt. Jag står ut om de nu är de som påverkat viktnedgång för mig då jag stått still länge.

• Hoppet 3

Japp blev glad att de var LCHF som sken i Debatt.

Alla tror vi på ngt fast de har för mig inte med mat att göra.......haha 
    LCHF är ett sätt för mig att intaga mat så min kropp mår bra! 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**