**Den stora feta LCHF-tråden**
Då ska jag sluta följa efter min handledare och jobba själv.
Jag känner mig verkligen som en praktikant och när det larmar så vågar jag inte gå till patienten för jag inte tror jag har behörigheten. Hur korkad för jag vara? Det är ju precis DET jag ska göra. Det är ju förfna det som jag får betald för. Jag är en av dom varför ska då jag vara så osäker och tro att jag itne får göra nåt? Blir galen på miog själv ibland.
Sen ger dom sockerfria kakor till diabetikerna för dom är så noga med det. tror du itne det var en vanlig bulle på vetemjöl och sötad med fruktos? Jag fick ju förklara för dom att vetemjölet i princip har samma effekt som sockret, för o inte snacka om fruktosen. Nä det visste dom inte. o människorna är ändå utbildade..herrejisses vilket hjärntvättad yrke har jag hamnat i?
Illamåendet var inte så värst idag. Mest på morgonen och sen lite smått fördelad över dagen. Stickningarna har dock inte försvunnit och det känns som att nån kramar om livmodern hela tiden.
Sen dricker jag för lite och äter för lite. Drack bara te med grädde och sen pt jag en köttbit med lite curryfräst zucchini, men fick otrolig ont i magen av det :s är fortfarande gasig. ahja.
Jaha, det vart min dag de ifall nån är intresserad haha

Imorrn ska jag jobba morgon-pass så jag ska gå o lägga mig snart ^^ Gonatt alla ni^^