• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Blondie82
    Devotion skrev 2011-03-30 21:15:44 följande:
    Jenjen: grattis till lägenheten!

Jag är också utanför yogastället 16:45. Byter ni om innan eller där?
    Jag måste byta om där. Slutar egentligen inte fören halv 5 så det blir till att gå lite tidigare och åka direkt dit. Men ses vi kvart i borde vi ju hinna byta om lite snabbt!
  • Jenric

Tack tack {#emotions_dlg.flower} Ja, vetskapen om att snart få flytta är underbar!!! Det har ju som skönt är inte hänt något mer nu (peppar, peppar) och vi utmanar inte ödet, genom att hålla oss mycket inne, speciellt när det blivit mörkt ute. Absolut inte hållbart i längden, men två månader ska vi nog lyckas stå ut.

Ang. yogan så ska jag till BM 14.45 imorgon. Tror vi ska få lyssna på lilla hjärtat Hjärta denna gången. Räknar med att det tar en dryg timme (?) så då har jag tid att gå hem emellan och byta om, tänker jag. Men det går garanterat att byta om där också! Ofta kommer man ju direkt från jobbet.

Vi får helt enkelt ta oss en titt på barnvagnen och se efter om den verkar bra... vi vill ju ha en säker, skön och bra barnvagn, men den behöver varken vara ny eller modern. Lägger hellre pengar på annat till lilltjejen.

• Jenric
    lillahumla84 skrev 2011-03-30 19:08:06 följande:
    Så här kommer de bild på busfröt

Så fin!! Glad
  • Liisaan

Ett tips är att gå in på ullaredsbloggen, där kommer lite bilder m.m. På lite olika som kommer in. Nyss var det lundmyr of sweden bodys som var jättefina och mkt olika tummensaker som jag vill ha! Dom har även visat fina mammakläder :) Skall åka i juni är det planerat så hoppas det finns mkt fint då :) Puuuh bebis och sammandragningar håller mig vaken. Grattis till fler lyckade ul :)

• Capa
    Liisaan skrev 2011-03-30 23:32:51 följande:
    Ett tips är att gå in på ullaredsbloggen, där kommer lite bilder m.m. På lite olika som kommer in. Nyss var det lundmyr of sweden bodys som var jättefina och mkt olika tummensaker som jag vill ha! Dom har även visat fina mammakläder :) Skall åka i juni är det planerat så hoppas det finns mkt fint då :) Puuuh bebis och sammandragningar håller mig vaken. Grattis till fler lyckade ul :)
    Åååh så kul!! Jag ska ju ner till ullared på lördag hihi Skrattande
    Jenric skrev 2011-03-30 22:24:37 följande:
    Tack tack {#emotions_dlg.flower} Ja, vetskapen om att snart få flytta är underbar!!! Det har ju som skönt är inte hänt något mer nu (peppar, peppar) och vi utmanar inte ödet, genom att hålla oss mycket inne, speciellt när det blivit mörkt ute. Absolut inte hållbart i längden, men två månader ska vi nog lyckas stå ut.
    Jaaa så skönt att ni fick lägenheten!! STORT GRATTIS!!
    Mysigt att lyssna på hjärtat idag, det gjorde jag i måndags, spelade in det på mobilen och lyssnar nonstop nu haha Glad
    lillahumla84 skrev 2011-03-30 19:01:41 följande:
    Fy så underbart. En och annan tår vart de ju av lycka.
    Hade oxå en som inte riktigt ville hålla sig lugn.
    Vi vart flyttade en dag så bf blir 25 aug Skrattande

Lägger upp bilder på min sida om någon vill se Flört
    Naaw vilka fina bilder!! Skönt att allt va bra med den lill* även om du "nyser för mycket"  Flörthaha
    inda skrev 2011-03-30 18:35:42 följande:
    JenJen80: Grattis till lägenheten!!!

Någon av er som kan rekommendera någon bra gravid massage? Blir allt mer och mer stel i nacke och rygg och känner att jag är i behov av lite avkoppling och avspänning...

Ullared låter lockande =) Capa du får berätta om utbudet när du väl varit där, har för mig att de kan ändra i sitt sortiment relativt ofta...
    Joo dom ändrar nog rätt mycket i sortimentet iaf klädmässigt sen babyprylarna är väl kvar ett tag om jag minns rätt Obestämd Får fråga Morgan eller Ola-Conny om jag springer på dom Flört hahaa
    Ang massage så fjäskar jag in mig hos sambon bara, hahaa man får ju inte va dum Tungan ute 
    Devotion skrev 2011-03-30 21:15:44 följande:
    Jenjen: grattis till lägenheten!

Jag är också utanför yogastället 16:45. Byter ni om innan eller där?
    Jag byter om innan på jobb, ser fram emot att få byta ut kläderna mot mina myspys-byxor Skrattande
  • lillahumla84

Capa: Hahaha, ja du, kanske därför h*n va så vild xD. Nu vill man ju bara att de ska bli augusti.

Idag har jag en sjukt jobbig huvudvärk som har hållt i sig hela natten. Får hoppas att den går över nu innan jag ska till jobbet. Annars kan de bli segt att jobba 1130-21.
    Hoppas solen tittar fram lite senare med, de va ju så otroligt skönt igår.

Grattis JenJen till lägenheten. Skönt att ni får flytta så snart.
    Ha så kul på Yogan nu.

• emelielj

Grattis till lägenheten Jenjen! Va roligt :) Själv är jag fortfarande uppe i varv efter våran flytt ( flyttade in i Lördags ) och vi har kommit iordning helt och hållet nu :)

Inatt vaknade jag av extrema sammandragningar som bara avlöste varandra, jättelänge och krampaktigt. Varför blir det så när man ligger still som stenen och sover? Skitläskigt.. Har ju mycket problem med sammandragningar på dagarna när jag jobbar, men på nätterna, så starka så jag vaknar av det..
    Någon annan som känt det?

• Fru R
    emelielj skrev 2011-03-31 09:15:40 följande:
    Grattis till lägenheten Jenjen! Va roligt :) Själv är jag fortfarande uppe i varv efter våran flytt ( flyttade in i Lördags ) och vi har kommit iordning helt och hållet nu :)

Inatt vaknade jag av extrema sammandragningar som bara avlöste varandra, jättelänge och krampaktigt. Varför blir det så när man ligger still som stenen och sover? Skitläskigt.. Har ju mycket problem med sammandragningar på dagarna när jag jobbar, men på nätterna, så starka så jag vaknar av det..
    Någon annan som känt det?
    Herregud, flyttade ni in i lördags och allt är i ordning!?!? Förvånad Vi flyttade in i november och har fortfarande en drös kartonger som inte har packats upp!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011