• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • inda

Allt detta prat om sallad och mangoraja stillar ju inte matsuget jag har =) Känns som att det inte finns något stop idag, hungrig konstant och det spelar ingen roll vad jag stoppar i mig, inget tycks hjälpa Obestämd

aja, hoppas att ni alla mår bra och att ni fått njuta av det vackra vädret vi haft idag

• Fru R

Oj oj, mangoraja sås på allas hjärnor låter det som!! Goooooott. Får försöka svänga förbi stället någon dag känner jag också!

Har också varit hungrig hela dagen, knaprar just nu på salta pinnar. Saknas bara Nutella att doppa dem i!

Nu börjar nya avsnitt av Project Runway. Jippi.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82

Haha ja nog bäst vi slutar prata om denna mangoraja sås snart Flört eller ännu bättre, ta en fika strax igen och så äter vi alla sallad Skrattande

• inda

Salta pinnar och nutella var en udda kombination, får testa det någon dag Glad Själv sitter jag med en skål med fil och flingor, en trogen vän som följt mig under graviditeten Tungan ute

En fika snart igen låter toppen och kan man dessutom beställa en sallad med mangoraja dressing är det bara ett plus i kanten Flört

• TantKerstin
    Blondie82 skrev 2011-03-28 20:12:37 följande:
    Haha ja nog bäst vi slutar prata om denna mangoraja sås snart Flört eller ännu bättre, ta en fika strax igen och så äter vi alla sallad Skrattande
    Tänkte precis föreslå det när jag såg att du redan hade gjort det Blir ju trevligt för dem också om vi kommer tillbaka, för då är vi ännu mer gravida och kommer äta ännu mer mat. Blir härligt klirr i kassan där

Devotion: Men det är ju segt o vänta så länge ändå.
    Fanns det några snygga mamma kläder på Vero Moda i Allum förresten? Eller du kanske inte har vart där än?
  • Capa
    Fru R skrev 2011-03-28 13:34:12 följande:
    Capa: härligt med en liten rackarunge. Vad är det nu man säger om hjärtslag? Hög siffra =pojke eller? T'änke se om det stämmer på er som vet vad ni väntar.

Devotion: Hmm, ja ja om hon säger det så. Lika bra kanske om du inte har några speciella frågor.

Myran: alltså jag gillar min BM! Skulle inte ha något emot att träffa henne och prata om min graviditet oftare. Men annars visst, nej det finns egentligen ingen anledning så länge man mår ok eller inte har några frågor.

Nu har jag ätit mig till en palt-koma. Sova en stund hade varit skönt.
    Jag har hört att det är tvärtom, hög flicka - låg pojke men jag är inte 100...... Leonora hade höga iaf hon med så skrocken har redan skitit sig för mig. Bättre lycka för er andra Flört

Jag tror jag håller på att bli knäpp..... sitter här och känner mig så glaaad över att det regnar haha Jo för hellre regn än snö och regnar det så är det kört för snön att komma tillbaka inbillar jag mig för nu är det Plus i luften..... Haha jag tror jag sovit för lite inatt Obestämd
  • Blondie82

Haha inbillning eller inte, jag gillar den teorin så jag gör dig sällskap :) heja regnet!! Och som dom säger, efter regn kommer solsken :D

Hu jag blev sjuk, kan inte inbilla mig motsatsen längre! Tur att jag i en dag till har ett jobb man kan jobba hemifrån. Får gå in ett par timmar i eftermiddag och göra en överlämning bara. Imorgon är det nytt jobb som gäller. Stackars min bebis, måste bli både döv och ihopklämd av mina hostattacker :(
    Men på torsdag skall jag vara frisk! För då jäklar skall det yogas och andas!!

• Devotion

TantKerstin: jag tittade inte så jättenoga utan konstaterade mer att de hade en del mammakläder. Men det var väl samma stil som övriga Vero moda-kläder! Lite kul med något annat än HM i alla fall!! jag kommer definitivt gå dit nästa gång jag ska shoppa!!

Blondie: krya på dig!!!!!

• Capa
    Devotion skrev 2011-03-29 09:20:24 följande:
    TantKerstin: jag tittade inte så jättenoga utan konstaterade mer att de hade en del mammakläder. Men det var väl samma stil som övriga Vero moda-kläder! Lite kul med något annat än HM i alla fall!! jag kommer definitivt gå dit nästa gång jag ska shoppa!!

Blondie: krya på dig!!!!!
    Åååh då måste jag dit och kika ju!! Tur man bor så  himla nära hihi Skrattande
    Blondie82 skrev 2011-03-29 09:11:11 följande:
    Haha inbillning eller inte, jag gillar den teorin så jag gör dig sällskap :) heja regnet!! Och som dom säger, efter regn kommer solsken :D

Hu jag blev sjuk, kan inte inbilla mig motsatsen längre! Tur att jag i en dag till har ett jobb man kan jobba hemifrån. Får gå in ett par timmar i eftermiddag och göra en överlämning bara. Imorgon är det nytt jobb som gäller. Stackars min bebis, måste bli både döv och ihopklämd av mina hostattacker :(
    Men på torsdag skall jag vara frisk! För då jäklar skall det yogas och andas!!
    Åh fy, det lät verkligen inget vidare att du blivit sjuk stackarn Rynkar på näsan Hoppas du kryar på dig snart!!
    Jag vaknade med världens nästäppa och nyser nonstop. Lär väl bli sjuk här med.... typiskt nu när yogan börjar på torsdag......
    Skulle vi alla ses utanför eller hur gör vi??
  • Fru R
    inda skrev 2011-03-28 20:21:29 följande:
    Salta pinnar och nutella var en udda kombination, får testa det någon dag Glad
    Salta pinnar och nutella is da shit!

Blondie: fy va jobbigt att bli sjuk också! Krya på dig.

Vero moda i Allum säger ni... Hm, på andra sidan stan för mig, men kan ju vara värt det, helt klart.
    ~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011