• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84

Lycka till imorgon Kerstin.

Ska oxå iväg imorgon men får så snällt vänta till 15 jag. Är så otroligt nervös nu Glad
    Hmmm, blir rätt sugen på Allum jag med nu. För jag hitta inte något alls när jag gick i stan i går efter jobbet.  Men håller med om att de hade vart sjukt kul om vi hade kommit ett helt gäng med gravida kvinnor som skulle handla Flört

Igår va de riktigt jobbigt att jobba faktiskt. Höfterna va så otroligt ömma. Hoppas bara de var en sådan dag där man va sjukt trött på bara. Vill inte åka på foglossning. Så nu blir det till att försöka motionera lite oftare Cool ( gäller bara att hitta motivationen)

Nu ska jag krypa ner i soffan för att se lite på tv innan det är dax att sova. Imorgon kommer ju den dagen jag längtat så otroligt på Hjärta

• juliaa

Hej tjejer var på vårat andra ultraljud i dag bebisen låg bättre idag så fick allt mått o så. men vi blev flyttade ifrån den 14 till den 21 lite segt men huvudsaken är ju att bebis mår bra och det var ju bara 7 dagar sen vet man inte kan ju bli tidigare eller senare.
    Snart har alla varit på sitt första ul va??lycka till alla som har det kvar=)=)
    När är ni beräknade???

• Capa
    TantKerstin skrev 2011-03-29 20:39:43 följande:
    Det är ju så fruktansvärt, jag vill inte ens tänka på att nåt sånt kan hända Slutade den bara fungera för att hon gick över tiden eller fanns det någon annan orsak?

Kan vi inte ta nästa date på Allum nån helg då?
    Det gör jag gärna!! Denna helgen har jag bokat in ullared och nästa helg ska jag på dop nere i malmö.... men tar det gärna efter det om ni orkar vänta så länge?? Oskyldig
    Blondie82 skrev 2011-03-30 06:57:23 följande:
    Ja snart är det nog dags att lägga upp BF listan!!!
    Det är väl några till vi väntar på bara, FruR hade nästa vecka, tror hon var sist ut.....??
    juliaa skrev 2011-03-29 23:00:42 följande:
    Hej tjejer var på vårat andra ultraljud i dag bebisen låg bättre idag så fick allt mått o så. men vi blev flyttade ifrån den 14 till den 21 lite segt men huvudsaken är ju att bebis mår bra och det var ju bara 7 dagar sen vet man inte kan ju bli tidigare eller senare.
    Snart har alla varit på sitt första ul va??lycka till alla som har det kvar=)=)
    När är ni beräknade???
    21 är en bra dag, har BF då med så vi kanske krystar ikapp Flört
    Fru R skrev 2011-03-29 20:48:13 följande:
    Hahaha, det hade varit en syn. Ett helt gäng med gravida kvinnor invaderar Vero Moda samtidigt!! De skulle bli helt chockade!
    Hahaha, vilken syn!! Roligt det hade varit om det finns typ ETT plagg kvar och vi alla vill ha det..... undrar om personalen fått panik av alla gravidhormoner då Skrattande haha
  • Fru R
    Capa skrev 2011-03-30 07:57:25 följande:
    Det gör jag gärna!! Denna helgen har jag bokat in ullared och nästa helg ska jag på dop nere i malmö.... men tar det gärna efter det om ni orkar vänta så länge?? Oskyldig
    Blondie82 skrev 2011-03-30 06:57:23 följande:
    Ja snart är det nog dags att lägga upp BF listan!!!
    Det är väl några till vi väntar på bara, FruR hade nästa vecka, tror hon var sist ut.....??21 är en bra dag, har BF då med så vi kanske krystar ikapp Flört
    Fru R skrev 2011-03-29 20:48:13 följande:
    Hahaha, det hade varit en syn. Ett helt gäng med gravida kvinnor invaderar Vero Moda samtidigt!! De skulle bli helt chockade!
    Hahaha, vilken syn!! Roligt det hade varit om det finns typ ETT plagg kvar och vi alla vill ha det..... undrar om personalen fått panik av alla gravidhormoner då Skrattande haha
    Japp, jag har nästa vecka på måndag! Ska bli riktigt kul att se bebisen. Det är nu drömmarna om att något kan vara fel tar fart..... *Gulp*

juliaa: träligt att flyttas bakåt men som du säger, den kan ju komma tidigare också.

lycka till på RUL idag!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa

Yogastart imorron!! Och jag som bara blir snörvligare och snörvligare.... typiskt..... men lite yoga kanske rensar näsan Drömmer
    När/var tycker ni att vi ska ses imorgon??

Fru R skrev 2011-03-30 08:52:08 följande:
    Japp, jag har nästa vecka på måndag! Ska bli riktigt kul att se bebisen. Det är nu drömmarna om att något kan vara fel tar fart..... *Gulp*

juliaa: träligt att flyttas bakåt men som du säger, den kan ju komma tidigare också.

lycka till på RUL idag!
    Åh fy ja, dessa jädra mardrömmar..... jag var ett nervvrak innan UL men jisses så skönt det känns nu, kommer gå bra ska du se. Glad Skulle ni ta reda på könet??
  • TantKerstin

Vilket underbart ultraljud!! Och jag fick en sån underbar barnmorska, helt fantastiskt!

Allt såg bra ut med bebisen, en riktigt akrobat. Armar och ben var överallt på samma gång. Fick en sån himlans cool bild också när bebisen ligger på rygg med benen över huvudet, värsta yogaställningen (plogen innan benen går ner i marken)

Tänkte även joina mig till BF den 21:e augusti

Humlan: Nu är det inte långt kvar!

Capa skrev 2011-03-30 07:57:25 följande:
    Paniken skulle nog komma rätt fort om alla som inte fick plagget började gråta, det skulle ju verkligen vara en syn
  • Capa
    TantKerstin skrev 2011-03-30 12:59:40 följande:
    Vilket underbart ultraljud!! Och jag fick en sån underbar barnmorska, helt fantastiskt!

Allt såg bra ut med bebisen, en riktigt akrobat. Armar och ben var överallt på samma gång. Fick en sån himlans cool bild också när bebisen ligger på rygg med benen över huvudet, värsta yogaställningen (plogen innan benen går ner i marken)

Tänkte även joina mig till BF den 21:e augusti

Humlan: Nu är det inte långt kvar!Paniken skulle nog komma rätt fort om alla som inte fick plagget började gråta, det skulle ju verkligen vara en syn
    Hihi, blivande elitgymnast kanske?? Kändes det som en tjej nu då?? Glad
    BF 21 aug verkar vara mest populärt här haha Så då är vi iaf 3 som krystar i kapp Flört
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011