• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Devotion

Lillahumla84: jag har aldrig tagit något vävnadsprov tidigare så jag har ju inget att jämföra med. Men hon var ju inte den där "mjuka" typen som man kanske hade velat träffa i ett sådant sammanhang.. Sen hade jag väl tur för det kändes inte så mycket när hon tog själva provet. Mer efteråt. Dessutom skrämde hon upp mig lite genom att säga att om det började blöda för mycket så kunde det sätta igång en för tidig förlossning. Gissa om jag tog det lugnt resten av dagen och dagen därpå!

Capa: jag har en liten pålle själv och en inhyrd. Har egentligen inte tid längre men det är en avkomma till min första ponny så hon är född hos oss. Vet inte riktigt vad jag ska göra med henne så hon går hemma o skrotar och blir riden av några småtjejer!!

• Fru R

Capa: vilka fina bilder! Detta har jag inet sett förut. Får se om jag vågar mig på  förlossningsfliken en dag...

Ang listan så var jag helt säker på att jag inte var sist utan att någon blev flyttad in i september... men vem!?!? *kliar mig i huvudet*

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    Fru R skrev 2011-04-06 10:36:45 följande:
    Capa: vilka fina bilder! Detta har jag inet sett förut. Får se om jag vågar mig på  förlossningsfliken en dag...

Ang listan så var jag helt säker på att jag inte var sist utan att någon blev flyttad in i september... men vem!?!? *kliar mig i huvudet*
    Ja det var någon som blev flyttad till september men jag minns inte heller vem det va Obestämd förmodligen kanske någon av tjejerna som inte är inne så ofta?
  • Blondie82

Nu har jag forskat lite Glad haha vaddå rastlös att vara hemma Tungan ute
    Det är lawendel som belv flyttad till den 2 sep!

• emelielj
    Blondie82 skrev 2011-04-06 10:51:35 följande:
    haha! Jag är också såå rastlös.. ska iväg och luncha med min mamma nu och hoppas dagen går fort.
    Jag både vill och vill inte träffa doktorn imon, ifall dom inte tycker det är så allvarligt menar jag.. Om så blir fallet så går jag hemma 50% utan betalt! Trött på att mesa eller ta onödiga risker nu, tänker inte föda för tidigt pga dum jobbstress!

Funderar på att ha maraton med mig själv och nån bra serie! Någon som har tips? Skrattande
    Gärna tips på goda snacks som inte är onyttiga, känner att jag måste lägga av lite med ben&Jerryglassen ;)
  • Jelli
    Fyller på i listan...

29 juli:
    Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
  • Capa
    emelielj skrev 2011-04-06 10:54:59 följande:
    haha! Jag är också såå rastlös.. ska iväg och luncha med min mamma nu och hoppas dagen går fort.
    Jag både vill och vill inte träffa doktorn imon, ifall dom inte tycker det är så allvarligt menar jag.. Om så blir fallet så går jag hemma 50% utan betalt! Trött på att mesa eller ta onödiga risker nu, tänker inte föda för tidigt pga dum jobbstress!

Funderar på att ha maraton med mig själv och nån bra serie! Någon som har tips? Skrattande
    Gärna tips på goda snacks som inte är onyttiga, känner att jag måste lägga av lite med ben&Jerryglassen ;)
    Det beror på vad du gillar..... jag älskar ju skräck så True Blood och The Walking dead är ju solklart mina favoriter, the walking dead är dessutom bara 6 avsnitt så det hinner man med på en dag om man skulle känna för det Flört Som snacks FÖRSÖKER jag vara liiite nyttigare ibland och mumsa på nötter, fruktsallad eller morot som jag doppar i tzatsiki istället för chips haha Inte lätt men det går Flört
    Blondie82 skrev 2011-04-06 10:51:35 följande:
    Haha, tur vi har en detektiv i tråden Flört Då väntar jag ett tag till med att flytta listan då.
    Devotion skrev 2011-04-06 10:29:29 följande:
    Capa: jag har en liten pålle själv och en inhyrd. Har egentligen inte tid längre men det är en avkomma till min första ponny så hon är född hos oss. Vet inte riktigt vad jag ska göra med henne så hon går hemma o skrotar och blir riden av några småtjejer!!
    Åh så mysigt med en liten ponny Glad Snäll du e som lånar ut henne till småtjejerna haha Du har inte tänkt på att starta en ridskola istället?? Flört Jag har inte hittat nån bra i Gbg än till Leonora så hon kanske kunde bli din första elev haha Vet du om ridskolan i Partille är bra kanske??
  • Jelli

Vilken skitdag. Dottern är sjuk och vaknade kl 3, efter det fick jag springa. Dtricka vatten, byta blöja, ge alvedon, ge hostmedicin, ta av pyjamas, ta på pyjamas, läsa bok, titta tv... Tillslut efter 2 timmar (!!) vaknade sambon och kom på att han kanske kunde ta hand om henne så jag fick sova eftersom jag skulle upp kl 6 för att göra mig klar för jobb (han arbetslös). Tycker inte man ska behöva be om en sån sak, det skulle han väl fattat själv så därför blev jag en fånig martyr istället för att väcka karln och säa åt honom att ta hand om ungen. Nu är jag så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna. Men det är välbara att vänja sig, snart är väl vakennätter och skrikande barn vardag... tänk hur snabbt man glömt hur känns att inte sova.

Jag är i v 19 och har inte känt en endaste liten spark än. Trodde att de skulle kännas tidigare andra gången men jag väntar och väntar och känner efter vid minsta lilla magkurr. Sist hade jag en Angelsound och lyssnade på bebisen i tid och otid för att veta att den levde där inne. Den här gången tänkte jag vara mer cool och inte hålla på så men jäklar vad jag längtar efter dessa små livstecken. Har ni andra som får sent i tråden känt något än?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011