• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta
    Capa skrev 2011-02-25 10:26:34 följande:
    Jo det vet jag att det finns olika varianter Glad Sist dom tog hade jag en underproduktion. Och då jag bara får lättare och lättare att gå upp i vikt (även om jag inte äter mer tycker jag iaf), är kroniskt trött och torr i huden och nu dessutom frusen nonstop så skulle det inte förvåna mig om det är den som spökar. Men det är livstidsbehandling då eller?? Bara man mår bättre så tar jag gärna den "smällen". Vill att dom ska ringa nu så att man vet.... stirrar mig blind på telefonen haha
    Ang mötas innan yogan så har jag och Blondie82 redan sagt att vi gärna ville det så det är bara o haka på, vi kan ses alla 4 innan (om greta med vill det förstås) Glad
    Såklart vi kan ses innan :) Men det är ju över en månad kvar så vi kanske inte behöver bestäma det nu :) Vi kommer säkert att ses o fika innan dess också.
  • Greta
    Någon mer som vill vara med på hemsidan?

Sidan är tänkt att vara för oss som vill hålla kontakten lite närmare och vill ses över en fika eller lunch framöver. Vet du med dig att du endast vill hålla kontakten över nätet så fortsätter vi naturligtvis med detta här på FL. Anledningen till detta är framförallt min tid till att administrera sidan, men också för att den ska bli så seriös som möjligt.

På sidan kommer vi lägga upp lite personlig info och bild på oss själva.

Skicka ett mail till mig vid intresse.
  • Fru R

Greta: du har fått ett mejl!

Ok, men vad tror ni om att träffas för fika/sushi nästa vecka på onsdag den 2 mars?

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa
    Greta skrev 2011-02-25 12:02:01 följande:

Sidan är tänkt att vara för oss som vill hålla kontakten lite närmare och vill ses över en fika eller lunch framöver. Vet du med dig att du endast vill hålla kontakten över nätet så fortsätter vi naturligtvis med detta här på FL. Anledningen till detta är framförallt min tid till att administrera sidan, men också för att den ska bli så seriös som möjligt.

Åååh tänk sen när vi ses på våra mammaträffar och våra små bebisar kommer med på bild *drömmer mig bort*
    Fru R skrev 2011-02-25 12:29:31 följande:

Ok, men vad tror ni om att träffas för fika/sushi nästa vecka på onsdag den 2 mars?
    Onsdag går bra för mig, jag ska göra mitt bästa för att boka in en kräkfri dag då haha Glad
  • Fru R
    Capa skrev 2011-02-25 12:40:04 följande:
    Åååh tänk sen när vi ses på våra mammaträffar och våra små bebisar kommer med på bild *drömmer mig bort*

Onsdag går bra för mig, jag ska göra mitt bästa för att boka in en kräkfri dag då haha Glad
    Hahah, jag tycker nog du ska boka kräkfria dagar alla dagar framöver...

Tycker fortfarande det känns overkligt att jag faktiskt är gravid ibland!
    Måste bara få berätta. Klagade för min man igår att jag har så stor mage och sa " herregud jag ser ju ut som om jag vore i fjärde månaden!!"  Han tittade lite besvärat på mig och svarade med en lite osäker röst "men älskling, du är ju i fjärde månaden...."  

Jag hade nog inte fattat det!!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Greta

Vilka tider pratar vi om på onsd?
  • Fru R
    Greta skrev 2011-02-25 13:00:19 följande:
    Vilka tider pratar vi om på onsd?
    Det har vi nog inte sagt... Vad passa?
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa
    Fru R skrev 2011-02-25 12:46:41 följande:
    Hahah, jag tycker nog du ska boka kräkfria dagar alla dagar framöver...

Tycker fortfarande det känns overkligt att jag faktiskt är gravid ibland!
    Måste bara få berätta. Klagade för min man igår att jag har så stor mage och sa " herregud jag ser ju ut som om jag vore i fjärde månaden!!"  Han tittade lite besvärat på mig och svarade med en lite osäker röst "men älskling, du är ju i fjärde månaden...."  

Jag hade nog inte fattat det!!
    Hahaha Skrattande

Fyyy, jag skulle ta kort på mobilen nu för att skicka in till hemsidan o fy faaaan vad jag ser ut. Har ju gått upp alldeles för mycket i vikt REDAN..... har inte vågat väga mig men nu såg jag vilka hamsterkinder jag fått, och hur trött jag ser ut, yikes. Jag får nog börja tänka mig för vad jag stoppar i mig.... minska på sockert annars kommer detta INTE sluta bra Rynkar på näsan
  • masou
    Capa skrev 2011-02-25 11:39:38 följande:
    O jag som fortfarande mår illa och kräks haha Inget roligt alls. Men känns som jag hellre tar detta faktiskt Flört När ska du till bm nästa gång?? Jag ska inte dit förrän slutet av mars efter ultraljudet. Försvinner det inte får jag väl ringa och höra om det finns nåt man kan göra, har tänkt på stödbälte, undrar om det hjälper något.... Obestämd
    nej usch och fyy! illamående måste vara det värsta - ever!
    Jag ska dit den 8:e och då tänkte jag höra med henne om det - men hoppas ju att det har gått över till dess!! :)
    men sen ska jag göra UL den 21 mars - det LÄNGTAR jag efter!
    vet inte om stödbälte hjälper - pappa snacka om stretching - och ja, det funkar väl nu innan det börjar växa.. sen då? haha
  • masou
    Greta skrev 2011-02-25 12:02:01 följande:

du har fått mail! :)
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011