• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84
    Myrangbg skrev 2011-02-27 21:34:08 följande:
    Capa: Håller både tummar och tår för dig!

Under hela graviditeten men mer och mer senaste tiden har jag haft en fruktansvärt jobbig känsla i mina vader när jag blivit trött. Kan inte riktigt förklara hur det känns men det gör mig tokig och jag kan inte sitta stilla, vissa kvällar kommer det även i underarmarna. Någon som också har det så? Min sambo håller också på att bli galen för jag ligger i soffan och sprattlar med benen och håller på att bli tokig, så han får inte plats .
    Är det ungefär som att det springer myrror i eller som när foten somnar typ? De gör det på mig jätte ofta.
  • ciccile

Lillahumlan: myror va en bra beskrivning, det gör mig tokig. Har det börjat för dig också sen du blev gravid?

• lillahumla84
    Myrangbg skrev 2011-02-28 02:28:23 följande:
    Lillahumlan: myror va en bra beskrivning, det gör mig tokig. Har det börjat för dig också sen du blev gravid?
    Ja fast jag har det anars oxå, men nu är det värre. Fruktansvärt jobbigt. Min sambo blir tokig han med, så jag är glad över att vi har en jätte stor soffa så vi kan hålla oss i varsin ände Flört. Får hoppas på att de lugnar sig snart bara.

Är det någon annan här som har fått den tråkiga symtomen graviditetsnästäppa och isäfall vad har ni för grej som får er att sova en hel natt utan att behöva vakna av att man inte får någon luft och att tungan känns som ssandpapper?
  • L86

Greta: ska försöka hinna maila dig ikväll eller imorgon. Hoppas att det är ok! Capa: nej!! Håller tummarna!

• masou
    Capa skrev 2011-02-27 20:12:20 följande:
    Ånej ånej ånej jag blöder!! Sitter och väntar på att min mamma ska komma och se efter Leonora så vi kan åka till gynakuten, snälla håll tummarna att allt är okej med den lille!! Jisses så rädd jag är nu Gråter
    neeej!! :( jag hoppas verkligen att allt såg bra ut!! KRAM
  • ciccile
    lillahumla84 skrev 2011-02-28 08:05:48 följande:
    Ja fast jag har det anars oxå, men nu är det värre. Fruktansvärt jobbigt. Min sambo blir tokig han med, så jag är glad över att vi har en jätte stor soffa så vi kan hålla oss i varsin ände Flört. Får hoppas på att de lugnar sig snart bara.

Är det någon annan här som har fått den tråkiga symtomen graviditetsnästäppa och isäfall vad har ni för grej som får er att sova en hel natt utan att behöva vakna av att man inte får någon luft och att tungan känns som ssandpapper?
    Fast igår blev min sambo rätt nöjd när jag höll på att bli tokig efter Solsidan och frivilligt gick tii köket för att diska
  • lillahumla84
    Myrangbg skrev 2011-02-28 09:02:43 följande:
    Fast igår blev min sambo rätt nöjd när jag höll på att bli tokig efter Solsidan och frivilligt gick tii köket för att diska
    Hahaha, hmmm vilken bra ide du gav mig. Tungan ute
    Då kanske det inte är så bra med en stor soffa ändå Flört
  • Isola80
    Myrangbg skrev 2011-02-27 21:34:08 följande:
    Capa: Håller både tummar och tår för dig!

Under hela graviditeten men mer och mer senaste tiden har jag haft en fruktansvärt jobbig känsla i mina vader när jag blivit trött. Kan inte riktigt förklara hur det känns men det gör mig tokig och jag kan inte sitta stilla, vissa kvällar kommer det även i underarmarna. Någon som också har det så? Min sambo håller också på att bli galen för jag ligger i soffan och sprattlar med benen och håller på att bli tokig, så han får inte plats .
    Det kan vara restless legs syndrome... har jag med, på kvällarna, när jag åker buss mm. Fast bara som gravid. Så det går nog över. Men jobbigt är det nar man inte kan sitta still och slappna av.
  • Fru R

Capa: hur har det gått?!? Blir orolig när du inte skrivit något.... kram!!

Själv fick jag också en blödning till igår kväll och hade minst sagt svårt att sova. Idag var det samtal till MVC, Carlanderska och ett snabbt besök hos gynakuten som hänvisade mig till en annan gyn. Där fick jag tid direkt och är just tillbaka. Allt ser bra ut och bönan sprattlade som en galning! Fy fan om det ska hålla på så här hela graviditeten alltså...

~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011