• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    lawendel skrev 2011-02-27 18:01:00 följande:
    Hade en liten rolig dröm häromdagen....vi ska på bröllop den 6:e augusti och drömde att jag inte kunde ha några finskor på mig för att fötterna var för svullna. Så jag ringde bruden och var helt förstörd och undrade om jag fick komma i foppatofflor! haha
    Ojojoj, sanndröm?? Flört haha

Hoppas ni alla haft en helt underbar helg!! Jag har för första gången på 2 månader fått komma ut hela helgen, jääääj Solig Har fått sånt sug efter saftiga biffar så sambon tog iväg mig på plankstek igår sen blev det biljard med kompisar till kl 1 på natten. Såklart fick jag leka taxi då jag var den enda nyktra haha Idag blev det bio, jisses såhär mycket äventyr på en helg haha Jag får nog ta mig en powernap nu med jisses så skönt att må bra och kunna orka göra saker Oskyldig
  • lawendel
    Capa skrev 2011-02-27 18:05:53 följande:
    Ojojoj, sanndröm?? Flört haha

Hoppas ni alla haft en helt underbar helg!! Jag har för första gången på 2 månader fått komma ut hela helgen, jääääj Solig Har fått sånt sug efter saftiga biffar så sambon tog iväg mig på plankstek igår sen blev det biljard med kompisar till kl 1 på natten. Såklart fick jag leka taxi då jag var den enda nyktra haha Idag blev det bio, jisses såhär mycket äventyr på en helg haha Jag får nog ta mig en powernap nu med jisses så skönt att må bra och kunna orka göra saker Oskyldig
    haha ja det skulle inte förvåna mig =)

skönt att du ör igång igen!! Ja taxi det lär man få vara många månader framöver =) Vi har varit nere i skåne och hälsat på kompisar..var länge sedan sist och var roligt att komma iväg lite =)
  • lillahumla84
    TantKerstin skrev 2011-02-26 10:09:56 följande:

OMG vad ni har skrivit!!!

Jag träffas gärna också på onsdag, fast beroende på lite tid och var..(med tanke på dagis och sånt), men det skulle vara jätteroligt att träffas!

Greta: jag mailar dig snart

Kul med fler nya på Hisingen, vart på hisingen bor ni?

Får kolla in lite senare igen, har en 2-åring som kräver lite mammauppmärksamhet här..

Kul med hisingsbor.
    Själv bor jag nära länsman!
  • Capa

Ånej ånej ånej jag blöder!! Sitter och väntar på att min mamma ska komma och se efter Leonora så vi kan åka till gynakuten, snälla håll tummarna att allt är okej med den lille!! Jisses så rädd jag är nu Gråter

• TantKerstin

Lillahumlan: Men det gör jag också ju

Capa: nej nej nej nej Håller alla mina tummar och tår för att allt är bra!!

• Fru R
    lawendel skrev 2011-02-27 18:01:00 följande:
    Hade en liten rolig dröm häromdagen....vi ska på bröllop den 6:e augusti och drömde att jag inte kunde ha några finskor på mig för att fötterna var för svullna. Så jag ringde bruden och var helt förstörd och undrade om jag fick komma i foppatofflor! haha
    haha, jo det vore ju något att få det samtalet!
    Capa skrev 2011-02-27 20:12:20 följande:
    Ånej ånej ånej jag blöder!! Sitter och väntar på att min mamma ska komma och se efter Leonora så vi kan åka till gynakuten, snälla håll tummarna att allt är okej med den lille!! Jisses så rädd jag är nu Gråter
    nej nej nej!!!!! Håller tummarna!!!! Hjärta
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • ciccile

Capa: Håller både tummar och tår för dig!

Under hela graviditeten men mer och mer senaste tiden har jag haft en fruktansvärt jobbig känsla i mina vader när jag blivit trött. Kan inte riktigt förklara hur det känns men det gör mig tokig och jag kan inte sitta stilla, vissa kvällar kommer det även i underarmarna. Någon som också har det så? Min sambo håller också på att bli galen för jag ligger i soffan och sprattlar med benen och håller på att bli tokig, så han får inte plats .

• lillahumla84
    Capa skrev 2011-02-27 20:12:20 följande:
    Usch nej nej neeej. Håller tummar och tår. Rynkar på näsan
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011