• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Greta
    emelielj skrev 2011-02-28 21:05:38 följande:
    Tack! Verkligen, är allmänt glad och lycklig just nuGlad
    Åh Grattis till lille killen Glad Känns det verkligare nu när du vet vad det är?

Gjorde du föresten ditt RUL på Östra? Var det där dom sa könet?
  • emelielj
    Greta skrev 2011-02-28 21:47:52 följande:
    Åh Grattis till lille killen Glad Känns det verkligare nu när du vet vad det är?

Gjorde du föresten ditt RUL på Östra? Var det där dom sa könet?
    ja det känns mycket mer verkligt nu! Så roligt!

Nej jag bokade ett eget ultraljud för könsbestämning för att just kolla könet :)
    Fick med mig tio bilder hem och hon förklarade det mesta, jättenöjd är jag!
    Var så nyfiken på könet så bokade ett eget ul, behövde ett litet livstecken med så detta var perfekt Glad
  • Capa
    emelielj skrev 2011-02-28 21:54:57 följande:
    ja det känns mycket mer verkligt nu! Så roligt!

Nej jag bokade ett eget ultraljud för könsbestämning för att just kolla könet :)
    Fick med mig tio bilder hem och hon förklarade det mesta, jättenöjd är jag!
    Var så nyfiken på könet så bokade ett eget ul, behövde ett litet livstecken med så detta var perfekt Glad
    Åååh så kul, GRATTIS!! Glad 
  • Fru R

Ok, föreslår lördag 5e på dagen för fika.
    Vilka vill/kan?

Capa: gud så gulligt!! Men fy att du mådde så illa igen. Ja, man känner att man lever eller hur?!

lawendel: kul att köpa vagn. Vil har en sedan dottern även om jag skulle vilja köpa en ny, men det känns inte som om det är ekonomiskt försvarbart när man har en fullt fungerande och snygg vagn... Har hört att tyskland har just billigare vagnar, helt klart att titta på!

emelielj: Vilka fina bilder och GRATTIS till sonen! Gillar bilden på benet! Det är verkligen svårt att förstå att det är en helt komplett liten människa där inne.

Själv var jag helt slut igår och kom hem och satte på min favvo dvd och somnade snarkandes i soffan! Det är charm det!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Greta

Emelielj: Vart hade du bokat tid och vad kostade det? Vilken vecka är du i nu?

• Capa
    Fru R skrev 2011-03-01 08:24:57 följande:
    Ok, föreslår lördag 5e på dagen för fika.
    Vilka vill/kan?

Capa: gud så gulligt!! Men fy att du mådde så illa igen. Ja, man känner att man lever eller hur?!

lawendel: kul att köpa vagn. Vil har en sedan dottern även om jag skulle vilja köpa en ny, men det känns inte som om det är ekonomiskt försvarbart när man har en fullt fungerande och snygg vagn... Har hört att tyskland har just billigare vagnar, helt klart att titta på!

emelielj: Vilka fina bilder och GRATTIS till sonen! Gillar bilden på benet! Det är verkligen svårt att förstå att det är en helt komplett liten människa där inne.

Själv var jag helt slut igår och kom hem och satte på min favvo dvd och somnade snarkandes i soffan! Det är charm det!
    Haha, ja här glömmer man verkligen inte bort att man lever iaf Flört haha

Ang träff i helgen så kan inte jag tyvärr. Både min pappa och svärfar fyller år så det blir kalas både lördag och söndag, mmmm tårta haha
  • emelielj

Fru R; tack! Ja visst, jättemysiga bilder! Benbilden var så fräck för det ser ut som ett helt vanligt ben :) skitkul!

Greta; jag bokade själv på internet, hos emma ultraljudsklinik, en privat klinik.
    Jag var i vecka 18+0 trodde jag men hon tyckte 18+3. men se till att du verkligen gått över 18 veckor när du är där, för är man där innan 18 fulla veckor så får hon inte berätta könet för dig, det visste inte jag, så det var tur att jag var det!
    Fick med oss tio bilder hem och tanten var jöttetrevlig och hjälpsam :) 850 kostade det!

• L86

Emelielj: grattis till ett lyckat ul! Vilken vecka är du i? Jag är i v18 och känner inte heller nåt än. Börjar nojja lite, även fast bm säger att man brukar känna vid v20. Nästa i onsdag ska vi på rul. Längtar så efter ett livstecken jag med!! Har du inte kännt nåt alls? Jag tror inte att jag kännt, vet ju inte hur det ska kännas :)

• L86

Emelielj: oj missade ditt inlägg ovan. Du är alltså v 19 nu eller? Känner du nåt alls?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011