• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi
    TantKerstin skrev 2011-05-30 21:14:03 följande:
    blev lite omkastning i meningsföljden, men jag tror ni förstår

Stoltcissi: hur är det med dig?
    jo då ja kämpar på.. dock hände nåt ohärligt imorse.. ja vakna upp halv4 tiden.. hade skitont i hela magen o massa sd... ja testade gå på toa o trycket i hela magen o under brösten slutade ej efter toabesöket.. enormt tryck o ja hade svårt o andas.. samtidigt som ja mådde illa..
    testade o ligga på både vänster o höger sida o även ryggen.. men trycket under brösten slutade ej..
    så ja testade om ja sitter upp då.. så ja fick ta min sackosäck i sängen o somna sittandes med säcken bak i ryggen ... då slutade trycket... men idag har ja bra träningsvärk o ont efter fått somna sittandes...
     e de nån som har haft de som ja nån gång?

hur e de e dig tantkerstin?
  • stoltcissi
    lawendel skrev 2011-05-30 21:52:42 följande:
    Kan eg närsom men ska vi säga vid 13? Om alla kan då... Nån som vet nåt bra fik? Ska nog vara varmt och soligt med så man kanske kan sitta ute?
    ja hänger gärna på..dock har ja sonen som går på dagis 9-14-- så de krockar lite.. :( så antingen om vi kan ta de tidigare el så får ja ta med trotssonen till fiket(rekommenderas inte)
  • lawendel

Men det är ju röd dag på torsdag så då är ju förskolan stängd :)

• Fru R

Kl 13 passar mig!

stoltcissi: men fy!! Vilken hemsk natt det låter som om du har haft. Hoppas det blir bättre!

Måste bara spy lite glla på mitt jobb just nu. Min vikarie skulle börja nu på onsdag men nu på kvällen fick jag ett mejl att hon inte kan börja förrän två veckor senare och då bara på 50 % !!! Skrikandes Blir ju tokig, har gjort planer för vad vi ska göra för att hinna gå igenom så mycket som möjligt eftersom jag inte vet hur länge jag orkar jobba....

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa

Blondie, nu sitter jag på vårt nya stamställe på östra haha Han är så lat i magen nästan noll aktivitet, hann inte ens prata klart när jag ringde förrän bm avbröt o beordrade in mig. Nu sitter jag här nervös som tusan med 0 rörelse i magen :(

• Fru R
    Capa skrev 2011-05-31 08:51:34 följande:
    Blondie, nu sitter jag på vårt nya stamställe på östra haha Han är så lat i magen nästan noll aktivitet, hann inte ens prata klart när jag ringde förrän bm avbröt o beordrade in mig. Nu sitter jag här nervös som tusan med 0 rörelse i magen :(
    Hör av dig när du är klar!!
    Skönt att de ville att du skulle kolla i alla fall. Bättre en gång för mycket än en gång för lite!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • stoltcissi
    lawendel skrev 2011-05-30 22:27:20 följande:
    Men det är ju röd dag på torsdag så då är ju förskolan stängd :)
    det e det visst ja:( ja då vette fasen om ja hänger på.. vill gäärna fika me er men 2,5åring e inte de lättaste o ha med på ett fik.. :(
    Fru R skrev 2011-05-30 22:34:07 följande:
    Kl 13 passar mig!

stoltcissi: men fy!! Vilken hemsk natt det låter som om du har haft. Hoppas det blir bättre!

Måste bara spy lite glla på mitt jobb just nu. Min vikarie skulle börja nu på onsdag men nu på kvällen fick jag ett mejl att hon inte kan börja förrän två veckor senare och då bara på 50 % !!! Skrikandes Blir ju tokig, har gjort planer för vad vi ska göra för att hinna gå igenom så mycket som möjligt eftersom jag inte vet hur länge jag orkar jobba....
    ahh de va ingen kul natt de där... ahh de e bättre nu.. dock massa sd el fö närkar  o kan knappt göra nåt utan att de kommer ..:(
    men ucha för att ni planerat allt o så ändras allt pga den vikarien:( de får ta in en till vikarie då? inte ska du behöva jobba för de e krångel me vikarier:(
  • stoltcissi
    kan bli nya haket för oroliga gravida,el mötas där för fikor:P då har vi ju nära om de skulle va nåt.
    ne nu ska ja ej va sån.
    hoppas lilla bebben mår bra o förstår din oro..
    hur går de för dig?
  • L86
    Blondie82 skrev 2011-05-30 23:01:26 följande:
    Fikalista, Torsdag klockan ett möte vid Lejontrappan:
    Blondie
    Fru R
    Lawendel
    Hade varit mysigt med en fika, men på torsdag åker vi upp till landet tyvärr. Hänger gärna på en annan gång!
    Så jobbigt Rynkar på näsan Är säkert ingen fara.. skönt att få det kollat!
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011