• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi

tack alla för en trevlig fika idag{#emotions_dlg.flower}
    ,inte ofta man kan ha en fika där man kan koppla av o dessutom ha sällskap med folk där de står ut me höra sonens trots
    o tack lillahumla för du bjöd,lovar o bjuda tillbaka:)

• Capa

Hoppas ni hade en trevlig fika idag tjejer!!
    Jag ligger fortfarande hemma i soffan med hemska förvärkar, emellanåt trycket det på som tusan, känns nästan som lillkillen försöker trycka sig ut, usch. Daniel tjurar då jag vägrar åka ut. Men jag vet att i nuläget är det ingen fara, det kommer inte alls regelbundet eller så pass kraftig att jag vill skrika rakt ut som det gör ibland. Men obehagligt till tusen är det..... jaja, Daniel får tjura vidare, nu ska jag trycka i mig 2 liter jordgubbar som jag och Leonora köpte nyss Tungan ute

• Fru R

Tack tjejer för en trevlig fika!! Alltid kul att få äte god sallad med mangoraja.

Capa: hoppas du mår bättre! Förstår att Daniel är orolig.
    Visst är de fantastiska på att ha framförhållning gällande ersättare!! Blir ju bara tokig, men jag har också bestämt mig för att det faktiskt inte är mitt problem, men jag tycker synd om den tjejen som ska ta över för hon kan inte systemet och har inte jobbat statligt förut och det är lite krångligare ibland...
    Jaja, deras problem! 

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    Capa skrev 2011-06-02 19:15:56 följande:
    Jag ligger fortfarande hemma i soffan med hemska förvärkar, emellanåt trycket det på som tusan, känns nästan som lillkillen försöker trycka sig ut, usch. Daniel tjurar då jag vägrar åka ut. Men jag vet att i nuläget är det ingen fara, det kommer inte alls regelbundet eller så pass kraftig att jag vill skrika rakt ut som det gör ibland. Men obehagligt till tusen är det..... jaja, Daniel får tjura vidare, nu ska jag trycka i mig 2 liter jordgubbar som jag och Leonora köpte nyss Tungan ute
    Skönt att de inte är regelbundna i alla fall! Förstår också att Daniel är orolig men fördelen med att ha så mycket förvärkar är att man känner min kropp och vet oftast när man bör åka in och inte. Även om jag kan tycka att du kanske drar på det lite för länge ibland Flört (fast jag skall inte säga något för jag är exakt likadan Tungan ute). Tror man någonstans får dra gränsen där man själv börjar känna att nej nu är det för mycket, eller när man faktiskt börjar känna sig orolig. Då är det dags att åka in och kolla upp det!

Håller med er andra, tack tjejer för en mysig fika idag Glad
  • lillahumla84
    stoltcissi skrev 2011-06-02 18:55:26 följande:
    tack alla för en trevlig fika idag{#emotions_dlg.flower}
    ,inte ofta man kan ha en fika där man kan koppla av o dessutom ha sällskap med folk där de står ut me höra sonens trots
    o tack lillahumla för du bjöd,lovar o bjuda tillbaka:)
    Tack själv, de va jätte trevligt att få träffa dig och dtt bustroll. Tyckte han va ganska snäll ja Flört

Jätte kul att ses (igen). Synd bara att solen tittade fram så sent . Men trevligt vart de ändå. Nu blir det till att krypa sig bort till soffan för att mysa med älsklingen för nu klara inte mina höfter mer idag.
    Usch va jobbigt. Hoppas de lugnar ner sig för dig. Vi kommer garanterat fika snart igen Skrattande
  • stoltcissi
    ucha då tur du e hemma o vilar.. o käka lite jordgubbar för mig med:P
    lillahumla84 skrev 2011-06-02 20:16:30 följande:
    Tack själv, de va jätte trevligt att få träffa dig och dtt bustroll. Tyckte han va ganska snäll ja Flört

Jätte kul att ses (igen). Synd bara att solen tittade fram så sent . Men trevligt vart de ändå. Nu blir det till att krypa sig bort till soffan för att mysa med älsklingen för nu klara inte mina höfter mer idag.
    Usch va jobbigt. Hoppas de lugnar ner sig för dig. Vi kommer garanterat fika snart igen Skrattande
    ahh han va faktiskt ovanligt lugn idag han brukar va mkt värre.. men de va ju tur han fick cola  o att ni ville leka o prata med han. då brukar han komma av sig o bli lugn asg hade han annars blitt riktigt pissed off .. alias bortskämd haha--
    ahh får bli fika snart igen:)  ha en bra kväll alla :)
  • lillahumla84

Godmorgon tjejer!

Måste bara beklaga mig lite igen. Har en sådan fruktansvär "träningsvärk i magen". Hade sjukt mycket sammandragningar igår kväll/natt. Idag känns det nästan som man gjort ett magpass på gymet i 1 tim. Ska det verkligen kännas så? Första gången jag känner att "hmmm ska de verkligen kännas så här". Är inte direkt orolig av mig men nu vart jag lite så där. Ska nog pröva med ett varmt bad och liteavslappnande musik.
    Det är inget att oroa sig för? Normalt?

Men vilken tur vi har med vädret idag ändå. Något bra är det idag i alla fall Glad

• stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-06-03 08:48:12 följande:
    Godmorgon tjejer!

Måste bara beklaga mig lite igen. Har en sådan fruktansvär "träningsvärk i magen". Hade sjukt mycket sammandragningar igår kväll/natt. Idag känns det nästan som man gjort ett magpass på gymet i 1 tim. Ska det verkligen kännas så? Första gången jag känner att "hmmm ska de verkligen kännas så här". Är inte direkt orolig av mig men nu vart jag lite så där. Ska nog pröva med ett varmt bad och liteavslappnande musik.
    Det är inget att oroa sig för? Normalt?
    Men vilken tur vi har med vädret idag ändå. Något bra är det idag i alla fall Glad
    ja har åxå haft det så.. som ´träningsvärk.. tror de e mer vanligt än vad man tror.. man växer o magen töjs ut m.m
    hoppas de går över med bad:)

ahh jkla skönt väder idag:) ha en bra dag alla goa juli o  augusti mammor:)
  • Blondie82

Jag brukar också få som träningsvärk när det kört på för mycket under kort tid. Om det lugnar ner sig nu tror jag inte du behöver oroa dig. Varma bad hjälper mycket bra, brukar ta ett nästan varje morgon för att låta magen vila lite! Varm vetekudde är också en höjdare om du har en sån. Se till att ta det lugnt idag så får vi hoppas att det släpper

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011