Göteborgare med BF augusti 2011
Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya 
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
Länk till gamla tråden;
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
~~♥~~BF-lista~~♥~~
29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)
men jag förstår att utrymmet är begränsat. Skönt att han är på väg till dig o bebis nu iaf. Och att de har bra koll på er. Säger som Fru R - vilken häftig historia ni kommer ha att berätta sen...! Håll oss uppdaterade, så man får veta hur det går med er 
. Nya BM var bra, bättre än den jag hade förut. Så det kändes bra. Jag "klagade" lite på att Eric inte ville följa med imorse, vilket jag nånstans ändå kan förstå för de fokuserar ju väldigt mkt på mig - men proverna är ju för att kolla att bebisen mår bra och jag tänker att han "borde" vilja vara delaktig liksom... är jag knasig eller hur tänker ni? Min BM sa iaf att jag ska be honom följa med nästa gång och så ska hon lägga fokus lite mer på honom också, för ofta blir mannen ganska osynlig med allt fokus på kvinnan. Men hon tyckte att det var bra att jag sa till, för mannen kan vara jätteviktig som stöd vid förlossning och vid amning (enligt henne iaf).
men ska avvakta tills måndag för att få svar på odlingen, kanske behöver jag anitbiotika. Om jag får problem (hade njurbäckeninflammation förra sommaren, aj!) innan svaret kommer ska jag ringa spec. förlossningen på Östra. Då mina ben svullnat lite skulle jag använda stödstrumpor och hon trodde att de vita fläckarna på vaderna bara var pga. svullnaden. När jag berättade att det kliade under fötterna i morse, så fick jag direkt tid måndag morgon att kolla "gallsyra". Någon som har erfarenhet från detta? Googlade lite, men det skulle jag inte gjort 
Fick även lyssna på lilla hjärtat som bankar så fort, så fort - man blir ju alldeles rörd av detta - och lilltjejen sparkade ganska mycket på BM när hon höll på magen, haha... 
försöker släppa och tänka att det inte är mitt problem, men det är trist som fan. Men vi får tänka som så att snart är vi lediga och dååå kan vi slappna av och njuta av sommaren