• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • inda

Myrangbg: Håller med dig, Mikael behöver inte följa med på alla kontroller. Huvudsaken är att han tar sig tiden när jag väl behöver den

Blondie82: Du får hålla oss uppdaterade, orolig för er båda men skönt att de har uppsikt på er =)

Någon mer som börjar bli otroligt trött men som inte kan somna? Är så trött så att det tom sticker i ögonen och ligger helt lealös i soffan men inte kan jag somna för det =(

• stoltcissi

blondie ja kanske kommer in nu..vi kanske ses beroende på avad som sägs.. har blödningar nuigen med menssmärta o hugg,.massa förvärkar sm kommer tätt

• stoltcissi
    inda skrev 2011-06-23 16:39:13 följande:
    stoltcissi: hoppas att allt går bra.
    vilket nr ska man ringa?? e det 031 343 41 30 för  akuta besvär
    el e de tel nr till förlossningen i gbg  som e 12 50 i slutet som man ska ringa??
  • Blondie82

Jonas är här!!!! Känner mig så otroligt lättad! Han kom direkt hit och kramade om mig men har nu åkt till lägenheten för att packa en väska till sig och äta lite. Han får bo här till vidare och det känns bra :) nu är det bara att vänta.

Har haft en urgullig bm här som gått igenom förlossningen och hur jag ser på den och vad mina rädslor är. Lite om amning osv. Känns bra men läskigt att det är så nära.

Ja Myran jag blir kvar här nu. Ligger på spec bb. Vart låg du i väntan?? Känns konstigt att ligga här och veta att det händer när som. Imorrn ger dom nog mig kortisonsprutan. Hur går det för din lilla pojk?? Fick ni hålla honom och hjälpa till från början eller var det bara personalen som fick göra det?

• Blondie82

Cissi inget att tveka om bara att ringa för jag vill INTE se dig här i koridorerna varje dag ;) räcker med att en av oss har oturen att bli inlagd :)

• stoltcissi
    Blondie82 skrev 2011-06-23 17:02:43 följande:
    Cissi inget att tveka om bara att ringa för jag vill INTE se dig här i koridorerna varje dag ;) räcker med att en av oss har oturen att bli inlagd :)
    ahh ja ringde.. hon sa att de kan bero för ja blev kollad på min livmodertapp.man blöder oftast då. men när ja envisades med att täta sd kom o gjorde ont höll i sig minst i 2 min o kom flera st under 10 min intervall sålät hon ej så kaxig längre..
    skulle skaffa barnvakt,ta en panodil o vila .. blir de ej bättre skulle ja ringa igen..
    trodde verkligen du ville se mig varje dag i korridoren.. :P
  • stoltcissi
    Devotion skrev 2011-06-23 16:53:33 följande:
    Stoltcissi: hoppas att allt går bra!! Bra att du åker in och kollar!!!
    tack.. men hon sa t mignligt när man blir undersökt att man blöder efteråt.. men ja envisades ang sd som kom så tätt.. så hon sa va ta panodil skaffa barnvakt o blir de ej bättre så hörs vi om några tmmar igen..typ tack
  • stoltcissi

myrangbg hur går de för dig me allt?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011