• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi
    Blondie82 skrev 2011-06-28 18:51:46 följande:
    Capa... Kanske ser dig i korridoren här också ikväll då ;) nej skojar bara, hoppas blödningen gått över!! Själv är jag sämre men nattläkaren ville inte sätta igång på natten i onödan så vi får se om det blir dropp i väntan på morgondagen och ytterligare nya beslut... Haha nya besked hela tiden!
    uch va jobbigt me nya besked.. att de ej kan bestämma sig för nåt .. o ha den ovissheten:(
  • Fru R

Capa: bra att blödningen avtagit, men om det kommer igång igen efter förvärkar så åk in!

Devotien och JenJen: haha, det var kul att läsa. Vet att jag gjorde en sån för ett tag sedan och den sa att min förlossning skulle ta 73 timmar så jag tror nada på det!

stoltcissi: jobbigt med banken! fy fasen. Ett tips är att åka till Askim, men det är klart mycket enklare med bil...

Blondie: kan ju vara skönt för dig att få sova en ordentlig natt. Spännande och lite nervöst kan jag tänka mig.

Ego: sitter och sorterar papper och reklam från urminnes tider... Huga vilka mängder! Stackars träd som fick sätta livet till. Behöver man verkligen få reklam från fem olika ICA??
    Annars är jag övergiven, Mannen spelar golf och vilka skuldkännslor han hade för att han skulle lämna mig i några timmar. Ha ha, nästan lite udda tycker jag.
    Dags att ta tag i nästa hög!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa
    Fru R skrev 2011-06-28 20:41:14 följande:
    Capa: bra att blödningen avtagit, men om det kommer igång igen efter förvärkar så åk in!

Devotien och JenJen: haha, det var kul att läsa. Vet att jag gjorde en sån för ett tag sedan och den sa att min förlossning skulle ta 73 timmar så jag tror nada på det!

stoltcissi: jobbigt med banken! fy fasen. Ett tips är att åka till Askim, men det är klart mycket enklare med bil...

Blondie: kan ju vara skönt för dig att få sova en ordentlig natt. Spännande och lite nervöst kan jag tänka mig.

Ego: sitter och sorterar papper och reklam från urminnes tider... Huga vilka mängder! Stackars träd som fick sätta livet till. Behöver man verkligen få reklam från fem olika ICA??
    Annars är jag övergiven, Mannen spelar golf och vilka skuldkännslor han hade för att han skulle lämna mig i några timmar. Ha ha, nästan lite udda tycker jag.
    Dags att ta tag i nästa hög!
    Va, hinner han med och spela golv medans tvätthögen växer där hemma och dammtussarna börjar smida planer för att förpesta tillvaron?? Flört haha Nää men lite egentid är väl aldrig fel!! Jag passar på att njuta till fullo varje vecka när Daniel är iväg på något fotbollsjippo, egentid rules!! Tomte
    Blondie82 skrev 2011-06-28 18:51:46 följande:
    Capa... Kanske ser dig i korridoren här också ikväll då ;) nej skojar bara, hoppas blödningen gått över!! Själv är jag sämre men nattläkaren ville inte sätta igång på natten i onödan så vi får se om det blir dropp i väntan på morgondagen och ytterligare nya beslut... Haha nya besked hela tiden!
    Haha, näää du lär inte se mig ikväll iaf, kanske imorron då Flört Näädå, blödningen slutade snabbt men blev lite rädd där..... Så det blir bebis imorron då?? Jisses alltså, jag trillar nästan av stolen av nyfikenhet på den lilla :P
  • stoltcissi

fru r.. ahh tyvärr har ja varken bil el körkort--
    capa tur att blödningen har slutat,e daniel på fotboll me nån singelkille el? hehehTungan ute

• Capa
    stoltcissi skrev 2011-06-28 21:27:40 följande:
    fru r.. ahh tyvärr har ja varken bil el körkort--
    capa tur att blödningen har slutat,e daniel på fotboll me nån singelkille el? hehehTungan ute
    Hahaha, ja det e några singelkillar med
  • stoltcissi
    Capa skrev 2011-06-28 21:57:40 följande:
    Hahaha, ja det e några singelkillar med

hehe nice.. men ja får helt enkelt vänta till man klmt fram ungen så de blir grill/ dricka fest så man kan slappna av lite haha..
    e så otålig.. vill verkligen ha nån nu i sommarvärmen,hålla handen o mys vid stranden m.mGråter
  • TantKerstin

Blondie: har det kommit nån bebis?? :)

Nu vaknade visst lillbus här, får skriva mer sen, hoppas allt är bra med er!

• Capa
    TantKerstin skrev 2011-06-29 07:44:31 följande:
    Blondie: har det kommit nån bebis?? :)

Nu vaknade visst lillbus här, får skriva mer sen, hoppas allt är bra med er!
    Hon skulle bli igångsatt idag om jag fattade det rätt..... så hoppas på ännu en frisk liten bebis i tråden idag Baby
    stoltcissi skrev 2011-06-28 22:05:08 följande:

hehe nice.. men ja får helt enkelt vänta till man klmt fram ungen så de blir grill/ dricka fest så man kan slappna av lite haha..
    e så otålig.. vill verkligen ha nån nu i sommarvärmen,hålla handen o mys vid stranden m.mGråter
    Inte va lessen nu, det finns nån för alla därute (romantikern i mig haha), gäller bara att hitta han. Jag var tvungen att flytta  från malmö till göteborg för att hitta min även om Daniel var nere i den lilla skitstaden jag bodde i några vändor och vi bodde ett par hundra meter från varandra när jag väl flyttade hit tog det sin lilla tid innan vi sprang på varandra ute  på krogen haha Man vet aldrig vad framtiden har att bjuda på Flört Kyss
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-06-29 09:30:32 följande:
    Hon skulle bli igångsatt idag om jag fattade det rätt..... så hoppas på ännu en frisk liten bebis i tråden idag Baby
    stoltcissi skrev 2011-06-28 22:05:08 följande:

Nu vill jag att ni alla håller era tummar och tår för Blondie. Snart är det även hennes tur att få hålla sin lilla Baby även att vi kanske hade hoppats på att den skulle ligga kvar liiite längre.

Heja Heja Hejaaaa! Vi tänker på dig Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
  • TantKerstin

Heja Sara!! Det är så spännande, snart får ni hålla lillgoingen i famnen :) Håller alla tummar och tår för att allt går bra för er, massor med bamsekramar!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011