• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile

Grattis Blondie! Har tänkt på dig idag och inte trodde jag att jag skulle mötas av såhär fina nyheter . Kul att höra att det inte bara är jag och T som är snabba med att skaffa barn, vi firade två år i slutet av maj!

• Jenric
    Blondie82 skrev 2011-06-26 21:25:18 följande:
    Åh jag tar GLADELIGEN emot leveranser av kladdkakan hit!! Kommer inte säga nej, kan till och med släppa in er i smyg för jag har rummet längst bort vid dörren så jag brukar smuggla in folk Flört

Nej vet ni vad tjejer. Vaknade i morse och kände mig ledsen och gråtfärdig över tanken på min bröllopsdag osm inte alls blev som planerat... Men sedan som helst från ett mirakel kom en BMm och frågade om vi ville att hon skulle kontakta jourhavande präst och se om de var på plats idag. Lite småskakis sa vi ja på den frågan och innan vi vist ordet av så var prästen här och pratade med oss och sen så fick vi klartecken att gifta oss idag klockan 15 precis som planerat SkrattandeSkrattandeSkrattande. Så vi på med lite finare kläder som vi hade här och ner till kapellet på sjukhuset och gav varandra löftena!! Känns helt overkligt och ofattbart! Kan inte förstår att det har hänt.

Just denna dag är ju väldigt viktig för mig och Jonas då vi träffades på detta datum för två år sedan och har varit blixtförälskade och tillsammans sedan den kvällen och för exakt 1 år sedan så förlovade vi oss. Så vi ville vekrligen ha detta som vigseldag också. Och efter allt som hänt de senaste veckorna och hur jobbigt det varit och fortfarande kommer vara ett tag framöver så kände vi att vi behövde något extra kul att se fram emot och som kunde ge oss mer styrka igen!!

Skall ännu ha festen som planerat med släkt och vänner på Gotland och då lägga om våra löften i kyran med präst och allt men det får vi ta när bebisen är lite starkare!!

Nej nu skall jag lägga mig ner och kolla film och mysa med MIN MAN Hjärta
    GRAAAAAAAATTIS!!! Skål Vad kul att ni trots allt fick gifta er idag - förstår att det är ett viktigt datum för er! Festen för släkt och vänner kan ni ju som sagt ha senare - med lilla bebis! Åh, vad glad jag blev nu, kommer somna med ett leende. Kramar till dig och din MAN {#emotions_dlg.flower}
  • Capa
    Blondie82 skrev 2011-06-26 21:25:18 följande:
    Åh jag tar GLADELIGEN emot leveranser av kladdkakan hit!! Kommer inte säga nej, kan till och med släppa in er i smyg för jag har rummet längst bort vid dörren så jag brukar smuggla in folk Flört

Nej vet ni vad tjejer. Vaknade i morse och kände mig ledsen och gråtfärdig över tanken på min bröllopsdag osm inte alls blev som planerat... Men sedan som helst från ett mirakel kom en BMm och frågade om vi ville att hon skulle kontakta jourhavande präst och se om de var på plats idag. Lite småskakis sa vi ja på den frågan och innan vi vist ordet av så var prästen här och pratade med oss och sen så fick vi klartecken att gifta oss idag klockan 15 precis som planerat SkrattandeSkrattandeSkrattande. Så vi på med lite finare kläder som vi hade här och ner till kapellet på sjukhuset och gav varandra löftena!! Känns helt overkligt och ofattbart! Kan inte förstår att det har hänt.

Just denna dag är ju väldigt viktig för mig och Jonas då vi träffades på detta datum för två år sedan och har varit blixtförälskade och tillsammans sedan den kvällen och för exakt 1 år sedan så förlovade vi oss. Så vi ville vekrligen ha detta som vigseldag också. Och efter allt som hänt de senaste veckorna och hur jobbigt det varit och fortfarande kommer vara ett tag framöver så kände vi att vi behövde något extra kul att se fram emot och som kunde ge oss mer styrka igen!!

Skall ännu ha festen som planerat med släkt och vänner på Gotland och då lägga om våra löften i kyran med präst och allt men det får vi ta när bebisen är lite starkare!!

Nej nu skall jag lägga mig ner och kolla film och mysa med MIN MAN Hjärta
    Jaaaaa, graaaaattis!! Skål Jisses så underbart härliga nyheter!! {#emotions_dlg.flower}  Solig
  • Capa
    Myrangbg skrev 2011-06-27 11:56:43 följande:
    Idag får vi åka hem, ska bli så skönt samtidigt som det känns läskigt!
    Åååh ännu en underbar nyhet ju!! Förstår att det känns läskigt men kommer gå så bra ska du se, man kommer in i det snabbare än man tror Skrattande
  • stoltcissi

myran:va kul ni får åka hem nu
    tantkerstin blir de nån fika imorn? hänger på isf

• Fru R
    Myrangbg skrev 2011-06-27 11:56:43 följande:
    Idag får vi åka hem, ska bli så skönt samtidigt som det känns läskigt!
    Härligt!! Kan förstå att det är läskigt, men det går över! Ni kommer att klara er super!

Idag är jag trööööt. Sov som en död och känner verkligen för en tupplur just men jag orkar inte gå nerför trappan till sovrummet. Ha ha. Min lathet har nått helt nya höjder!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Capa
    Fru R skrev 2011-06-27 14:52:56 följande:
    Härligt!! Kan förstå att det är läskigt, men det går över! Ni kommer att klara er super!

Idag är jag trööööt. Sov som en död och känner verkligen för en tupplur just men jag orkar inte gå nerför trappan till sovrummet. Ha ha. Min lathet har nått helt nya höjder!
    Haha här är ännu en som känner sig som en död torsk men orkar inte gå in till sovrummet i andra änden av lägenheten, jävelen så skönt att det inte bara är jag som är en redig latis haha
  • Fru R
    Capa skrev 2011-06-27 14:56:31 följande:
    Haha här är ännu en som känner sig som en död torsk men orkar inte gå in till sovrummet i andra änden av lägenheten, jävelen så skönt att det inte bara är jag som är en redig latis haha
    Ja ja, du är med och tävlar om titeln då...
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82

Tack alla :) Skall se om jag kan få upp lite bilder senare när min man kommer med bredband till mig!! Dock har jag svullnat upp rejält så det var nog tur det inte blev stora bröllopet med fin klänning och massa kort ;)

Myran: härligt att ni redan får åka hem även om det känns läskigt!! Ger mig hopp om att jag inte behöver ligga kvar i evigheter efter vår lilla är ute :) hur länge fick du ligga inne sammanlagt?

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011