• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    stoltcissi Haha tack vännen {#emotions_dlg.flower} Imorgon har jag BF så då knör jag mig inte längre i kön va, då är det 100% acceptabelt?? Flört haha Vi har nyss kommit hem, har varit inne och gått upp o ner på kulturkalaset vilket faktiskt triggade igång värkar!! Även om dom är starkar än vad jag brukar känna så är jag väldigt nervös att dom än en gång ska avta, men håll gärna tummarna att dom istället blir starkare och starkare, häftigt om man fött på sin BF!!
  • Blondie82
    Capa skrev 2011-08-20 19:08:48 följande:
    stoltcissi Haha tack vännen {#emotions_dlg.flower} Imorgon har jag BF så då knör jag mig inte längre i kön va, då är det 100% acceptabelt?? Flört haha Vi har nyss kommit hem, har varit inne och gått upp o ner på kulturkalaset vilket faktiskt triggade igång värkar!! Även om dom är starkar än vad jag brukar känna så är jag väldigt nervös att dom än en gång ska avta, men håll gärna tummarna att dom istället blir starkare och starkare, häftigt om man fött på sin BF!!
    Kniper tummarna hårt hårt {#emotions_dlg.flower}
  • Devotion

Jag håller också tummarna för dig!!

Och jag har gjort allt som står i min makt för att göra dig sällskap på BB! Ni har säkert redan sett det på FB men vi slog på stort och gifte oss lite spontant idag!!! :D en liten ceremoni i trädgården med de närmsta. En stor fest och kyrka etc kommer nästa år!!! förutom festligheter, förberedelser osv så blev det räkor (som jag fått tips om att man ska äta för att få igång förlossningen) och givetvis en färdknäpp! Haha! Så nu jäklar!!! ) Är egentligen galet trött efter denna dagen men kan verkligen inte somna än! Så lite vila först och sen hoppas vi på bebis!!

• Capa
    Devotion skrev 2011-08-21 00:26:53 följande:
    Jag håller också tummarna för dig!!

Och jag har gjort allt som står i min makt för att göra dig sällskap på BB! Ni har säkert redan sett det på FB men vi slog på stort och gifte oss lite spontant idag!!! :D en liten ceremoni i trädgården med de närmsta. En stor fest och kyrka etc kommer nästa år!!! förutom festligheter, förberedelser osv så blev det räkor (som jag fått tips om att man ska äta för att få igång förlossningen) och givetvis en färdknäpp! Haha! Så nu jäklar!!! ) Är egentligen galet trött efter denna dagen men kan verkligen inte somna än! Så lite vila först och sen hoppas vi på bebis!!
    Ojojoj, nu hoppas vi verkligen att hela kalaset gjorde susen och bebis kommer snart för er!! Så mysigt
    med ett litet trädgårdsbröllop, jag ropar grattis igen!! Skål D frågade mig konstigt nog igår om vi inte skulle ha ett sommarbröllop nästa år haha Kanske det var ett tecken då att vi ska ha det med tanke på att man bara några timmar senare läser på Fb om någon som gift sig hihi Hjärta

Tack förresten alla som håller tummarna för mig!! Jag hade värkar hela kvällen igår som blev starkare och starkare, lyckades somna på soffan men vaknade av varenda onda värk sen tjoff va det borta igen...... nu trycker det på lite i magen så får se om bebisen kan ta och komma på sin BF då, verkar inte riktigt som han kan bestämma sig när han vill fylla år eller också vet han bara inte hur man tar sig ut haha Men hoppas iaf att det inte är många dagar kvar nu!!
  • stoltcissi
    Capa skrev 2011-08-20 19:08:48 följande:
    oo ja de e verkligen din turnu..ahh förstårkulturkalaset kan sätta igång värkarna så  mkt folk o upplevelser..
    ang bebissom ej vet vilken dag han ska komma ut.. du får helt enkelt säga idag är din dag o nu kommer du ut hehe..
    ja vet de funkar ej så men håller alla tummar o tår för dig då du haft dejobbigt me massa värkar ett bra tag{#emotions_dlg.flower}

devotion:grattis till giftermålet{#emotions_dlg.flower}
  • Blondie82

Hihi många bröllop då nästa sommar :) även fast vi redan är gifta ser J det som de "riktiga bröllopet" nästa sommar när vi är i kyrkan och har släkten med på fest sen :P

• Fru R

Devotion: Stort grattis!! Ni såg jättefina ut på bilderna och nu hoppas vi på att alla knepen funkade!!

Capa: Haha, jo det är nog din tur nu va?!? Förutsatt att Devotion tycker att det är ok att du får före henne!
    Men annars tycker jag nog det kan vara kul med två bebiar samma dag!

Nu har vi varit iväg ett par timmar och tittat på långhåriga kor. Det var min söndag det!
    Nej, men det var faktiskt kul. Träffade några kompisar och fikade och fick tjötat lite skit också. Skönt att ändå hitta på något och inte bara sitta hemma. Men oj, va många kommentarer man får!! En tjej praktiskt taget stannade och tappade hakan och utbrast "men oj, vilken mage" (nej, inget barn) och en äldre man på cykel tyckte det var passande med kommentaren "men att du vågar dig hemifrån!"
    Jag bjuder på dem, men funderar samtidigt på hur stor jag egentligen är!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • stoltcissi
    Fru R skrev 2011-08-21 16:36:30 följande:
    Devotion: Stort grattis!! Ni såg jättefina ut på bilderna och nu hoppas vi på att alla knepen funkade!!

Capa: Haha, jo det är nog din tur nu va?!? Förutsatt att Devotion tycker att det är ok att du får före henne!
    Men annars tycker jag nog det kan vara kul med två bebiar samma dag!

Nu har vi varit iväg ett par timmar och tittat på långhåriga kor. Det var min söndag det!
    Nej, men det var faktiskt kul. Träffade några kompisar och fikade och fick tjötat lite skit också. Skönt att ändå hitta på något och inte bara sitta hemma. Men oj, va många kommentarer man får!! En tjej praktiskt taget stannade och tappade hakan och utbrast "men oj, vilken mage" (nej, inget barn) och en äldre man på cykel tyckte det var passande med kommentaren "men att du vågar dig hemifrån!"
    Jag bjuder på dem, men funderar samtidigt på hur stor jag egentligen är!
    haha tror nog de e så att de som ej har sjlv en mage tycker man e gigantusk.... som en sa t mig när ja va i v30 du ska ha snart va?hmm.. hihi
  • Devotion

Here we go again! BF 6 jan om allt går bra. hihi. Men det är nästan ingen som vet (bara min mamma och en kompis) så schhhhh. Inte ett knyst på FB, inte ens i vår hemliga lilla grupp!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011