• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jelli

Nä det krävs inte mycket för att få igång tårkanalerna numera. Föredrar dock sådanahär solskensslut än hemska saker. Det fixar jag inte utan att lipa ihjäl mig.

• TantKerstin

Idag 10.25 kom det en liten pojk på 48 cm och 2960g genom ett planerat kejsarsnitt, så nu har Alexander blivit storebror! :)

• ciccile
    TantKerstin skrev 2011-08-17 18:51:20 följande:
    Idag 10.25 kom det en liten pojk på 48 cm och 2960g genom ett planerat kejsarsnitt, så nu har Alexander blivit storebror! :)
    Grattis igen och njut av lillebror! Gick allt bra?
  • Capa
    Va skojar du, har du tid för planerat kejsarsnitt och säger inget, jisses nu missade jag ju att skicka massa lyckönskningar till er!! Men massa GRATTIS!! Hoppas ni alla mår bra!! Skål{#emotions_dlg.flower} 
  • Jelli

Nämen??!! GRATTIS!!! Hoppas att allt gick jättebra! Myyys!!! 
  • Jelli

Jag har nu startat en grupp på Facebook som heter SOMMARBEBISAR 2011. Ni som jag inte hunnit bli vän med på FB ännu, säg till så bjuder jag in er till gruppen också och hoppas att det fungerar som det ska. :)

• inda

GRATTIS!!!! Hoppas att ni mår bra och att allt gick som det skulle. En riktig mussla är du när det väl kommer till kritan Tungan ute Hade aldrig kunnat hålla tyst om varken kön eller ett planerat snitt, stor eloge till dig Glad

Nu ser vi fram emot långa barnvagnspromenader Glad  

• Blondie82
    Grattis till dig SkrattandeSkål{#emotions_dlg.flower} Hoppas allt har gått bra och att ni alla mår bra Solig Misstänkte nästan att det var ett planerat snitt på g efter vårat samtal Flört. Verkligen supergrattis!! Verkligen killår det här Baby
  • Fru R
    Nej men herregud, grattis!! Inte visste jag att du hade tid redan nu!! Grattis till eran lilla skatt!

Tack alla för info om svullnaden, blir lite lugnare nu.

Capa: Haha, jo du Frankenstein!! Hur mås det? Fortfarande ont mest hela tiden?

Är det någon som hört något från Jenjen? Fasen vad jag lider med henne. Hoppas hon ligger bredvid TantKerstin och snuffsar bebis nu!!

De har förresten tagit bort eller ska ta bort det extra ul i malmö berättade min läkare för mig sist. Alla strävar tydligen efter att vara lika kassa som Göteborg...

Idag har jag varit hela dagen hos mina föräldrar och blivit omhändetagen. Så skönt att bara få komma och sätta sig och bli serverad!!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • juliaa

Stort GRATTIS hoppas allt gick bra. Ja nu är man spänd varje gång man går in här om det är nån liten som kommit:)

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011