• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-06-05 10:18:04 följande:
    Intressant!! Det kanske man skulle prova.
    Ja fast din temp har ju ökat och ökat och det verkar positivt, borde ju bero på gott om progesteron
  • Mumwannabe79

Jag blev inte gravid denna månad heller Tempen är under coverline nu på DPO 12 så mensen är på väg. Har ännu inte haft några spottings! Känns lite positivt iaf..

• Bengalen
    Mumwannabe79 skrev 2011-06-05 09:43:09 följande:

Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.

Jag käkar också 100 mg B6 sedan ett par veckor tillbaka. Det ska bli spännande att se om det gör någon skillnad på spottingsen. Dock tror inte min akupunktör att mina spottings beror på brist på B-vitamin men det hade ju varit kul om det verkligen funkar.

Roligt att det verkar funka med B6 för dig Prodigy men tråkigt att tempen föll idag... Rynkar på näsan
  • isis bianco
    Bengalen skrev 2011-06-29 16:43:18 följande:
    Jag tempar som alltid.
    ja, sorry, det gör du ju!! Vad trist att mensen dök upp igen... Din förra cykel såg riktigt bra ut och hade en bra längd, hoppas din kropp stabiliserats.
    bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • YlvaK

Här tempas det igen. Min temp var hög under hela blödarmånaden. Jättemärkligt. Nu när mensen äntligen har slutat, har den hoppat ned igen. Mäter också vaginalt nu. Fyllde inte i all dagar, men den var rätt jämn under hela månaded...kollade bara dagligen om tempen gått ned eller om den var fortsatt hög.

• YlvaK

Bengalen, dina kurvor har ju sett bra ut under sommaren, tycker du B6 har hjälpt?

• Bengalen

Tack Ylva!
    Jag är jätteglad att mina cykler har blivit så långa och fina. Jag har käkat B6 nu ett par månader och vet inte om det beror på dem eller min örtmedicin, men de 2 senaste cyklerna har jag inte haft några spottings överhuvudtaget. Vilket aldrig någonsin har inträffat tidigare.

• YlvaK

Super Bengalen! Du har verkligen kämpat och äntligen har det verkat fixa till sig. Härlig känsla när spottarna håller sig borta!

Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen