• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • ceke

Ylva: Din kurva ser ju jättefin ut!
    Bengalen: Hoppas din temp går ner igen som förra cykeln och att Äl väntar några dagar till!
    Prodigy: Fint upphopp i temparna igår och idag!

• Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-03-05 14:47:42 följande:
    Prodigy: Fint upphopp i temparna igår och idag!

Ja blev förvånad över "skuttet" igår, undrar om det beror på progesteronkrämen. Hoppas att ÄL inte var sen för vi har inte myst nåt de tre senaste dagarna.

• ceke
    Mumwannabe79 skrev 2011-03-05 15:29:02 följande:

Ja blev förvånad över "skuttet" igår, undrar om det beror på progesteronkrämen. Hoppas att ÄL inte var sen för vi har inte myst nåt de tre senaste dagarna.

Min har ju också betett sig lite så.... försiktig höjning till att börja med, en ett stort hopp uppåt. Tror på att Äl var när den är utsatt
  • Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-03-05 15:50:38 följande:
    Min har ju också betett sig lite så.... försiktig höjning till att börja med, en ett stort hopp uppåt. Tror på att Äl var när den är utsatt
    Tack, behövde lite positiv feedback, är PMS:ig  
  • Mumwannabe79

Oj, läste nu i bruksanvisningen till progesteronkrämen att man INTE ska ta hög dos vitamin B6 samtigt. Det har jag gjort de senaste dagarna.

• YlvaK

Ja, Prodigy, jag svettas något fruktansvärt natten till ett sådant dipp, det måste vara hormoner som går i bergochdalbana

• ceke

Prodigy: Annars så ser det ju lite lovande ut med en ordentlig dipp på DPO 7 ju! Hoppas hoppas den hoppar upp imorrn igen!

Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen