• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • isis bianco

Ceke, kolla då in dagens temp jag är så förbryllad över min kropp, men tror att den påverkats av min stress tidigare i veckan. Vet du om lutealfasen ändå kommer vara de vanliga 13 dagarna som jag brukar ha fastän äl eventuellt är försenad?

bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • Mumwannabe79

Flyttar fram "listan"..

Ceke: www.fertilityfriend.com/home/32bb7c
    Prodigy79: www.fertilityfriend.com/home/333568
    Bengalen: www.fertilityfriend.com/home/32fb4e
    Martini: www.fertilityfriend.com/home/340b0f
    YlvaK: www.fertilityfriend.com/home/3045f3

Min kropp följer inte skolboken, tempar vaginalt denna månad för att tempen varit så svajjig tidigare månader men inte blev det bättre för det. Tror att jag möjligtvis hade ÄL igår eller förrgår men än ser det inte ut så på tempen Obestämd

• ceke
    martini bianco skrev 2011-04-27 16:24:25 följande:
    Ceke, kolla då in dagens temp jag är så förbryllad över min kropp, men tror att den påverkats av min stress tidigare i veckan. Vet du om lutealfasen ändå kommer vara de vanliga 13 dagarna som jag brukar ha fastän äl eventuellt är försenad?
    Oj! det kan ju definitivt kallas för en dipp! ser att pricken inte är ifylld... tempade du på en annan tid än vanligt, eller har du sovit dåligt? Blir spännande att se vad morgondagen ger för resultat...
  • ceke

Prodigy: Eg ser kurvan ju rätt fin ut, men det ser ju inte ut som att ÄL varit än. Blir spännande att se morgondagens temp för dig med!

• Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-04-27 19:37:51 följande:
    Prodigy: Eg ser kurvan ju rätt fin ut, men det ser ju inte ut som att ÄL varit än. Blir spännande att se morgondagens temp för dig med!
    Tappen känns låg & fast idag och har inte upptäckt någon äggvita så ÄL borde ha varit senast igår. Har varit fryssen nu efter jobbet så tempen kanske är på väg upp eller så beror det på att jag är trött och att det är lite kyligare väder idag. Ja vi får se imorrn.
  • isis bianco

ceke
    jag sov inte så jättemånga timmar inatt, så det är nog "sleep deprived" som ställer till det, med den ofyllda cirkeln.

Jag har nu fyllt i äggvita och spottings i tabellen med. Mys ikväll!

bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen