• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • Mumwannabe79
    ceke skrev 2011-03-08 10:22:23 följande:
    Prodigy: Annars så ser det ju lite lovande ut med en ordentlig dipp på DPO 7 ju! Hoppas hoppas den hoppar upp imorrn igen!
    Tack för din peppning! {#emotions_dlg.flower} Ja vi får se imorrn..

Trist med din mens, men du har ju fina kurvor iaf! Flört
  • ceke
    Mumwannabe79 skrev 2011-03-08 10:27:38 följande:
    Tack för din peppning! {#emotions_dlg.flower} Ja vi får se imorrn..

Trist med din mens, men du har ju fina kurvor iaf! Flört
    Så lite så!

Hehe.. Japp, fina kurvor! Men tyvärr innebär det inte spottingsfritt.. Ojoj va mycket det varit de senaste dagarna. Antagligen som många hade kallat sparsam mens med skillnaden att mina varit bruna/svarta. Jaja.. Nu har jag ont i a f så antar att det snart kommer igång ordentligt.

Ser fram emot nästa försök! Får bli 10 gången gillt eller nåt sånt...
  • Bengalen
    Mumwannabe79 skrev 2011-03-15 22:27:07 följande:
    Bengalen: Oj vilken kort cykel du har haft! Förvånad
    Helt galet! Jag fattar ingenting. Har dock noterat att alla mina extremkorta cykler alltid föregås av en sparsam mens. Det verkar som kroppen inte blöder ut ordentligt och då startar den en ny blödning på tok för tidigt.
    Jag ska till gyn imorgon så jag får se vad hon säger. Det är ju allt annat än normalt att ha en cykel på 16 dagar. Rynkar på näsan
  • Mumwannabe79
    Bengalen skrev 2011-03-16 19:01:19 följande:
    Helt galet! Jag fattar ingenting. Har dock noterat att alla mina extremkorta cykler alltid föregås av en sparsam mens. Det verkar som kroppen inte blöder ut ordentligt och då startar den en ny blödning på tok för tidigt.
    Jag ska till gyn imorgon så jag får se vad hon säger. Det är ju allt annat än normalt att ha en cykel på 16 dagar. Rynkar på näsan
    Vad sa gyn?
  • Bengalen

Jag var hos en ny gyn som trots allt inte tyckte det var särskilt oroande. Hon sa att vi är inga robotar och kroppen gör ibland lite som den känner för. Hon såg en massa små äggblåsor och allt såg normalt ut för att vara på CD 3.
    Jag tog en massa blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka så då vet jag lite mer.
    På torsdag ska jag äntligen till min akupunktör ingen som har haft semester i 5 veckor, längtar!

• Mumwannabe79
    Bengalen skrev 2011-03-20 09:41:04 följande:
    Jag var hos en ny gyn som trots allt inte tyckte det var särskilt oroande. Hon sa att vi är inga robotar och kroppen gör ibland lite som den känner för. Hon såg en massa små äggblåsor och allt såg normalt ut för att vara på CD 3.
    Jag tog en massa blodprover som jag ska få svar på i nästa vecka så då vet jag lite mer.
    På torsdag ska jag äntligen till min akupunktör ingen som har haft semester i 5 veckor, längtar!
    Vad bra!
  • Bengalen
    martini bianco skrev 2011-04-26 08:55:14 följande:
    uppdaterad, jag har börjat tempa. Ni som kan och vet... Kan det bli en tempsänkning när ägget släpper och att sen tempen höjs när ägget är släppt så att säga?
    Annars börjar jag snart misstänka att det är nåt knas med min ägglossning.

www.fertilityfriend.com/home/340b0f/
    Yes, det är helt naturligt att tempen dippar precis innan ägglossning.
  • ceke
    martini bianco skrev 2011-04-26 08:55:14 följande:
    uppdaterad, jag har börjat tempa. Ni som kan och vet... Kan det bli en tempsänkning när ägget släpper och att sen tempen höjs när ägget är släppt så att säga?
    Annars börjar jag snart misstänka att det är nåt knas med min ägglossning.

www.fertilityfriend.com/home/340b0f/
    Martini: Absolut kan det bli så! Det har jag fått varje månad Kolla mina kurvor om du är nyfiken! Du är som mest fertil där vid tempsänkningen, typ
Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen