• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • ceke

Sådär ja, Prodigy! Så ska det se ut
    martini: Ser ju fint ut det där med! Du ska se att den höjs ännu mer imorrn!

• Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-05-04 10:19:53 följande:
    Tittar lite på våra listor...
    Prodigy- det ser fint ut!!
    Ja är det inget frö som börjat gro kommer jag bli SÅ besviken.
    Din kurva ser också bra ut!
  • ceke

Fina kurvor, Martini och Prodigy!
    Prodigy: förhoppningsvis är det e liten fästdipp du har just nu, med tanke på både att tempen är unset lägre än tidigare dagar och spottingsen!

Håller tummarna för er!!

• isis bianco
    prodigy79
    Jag säger som ceke, det ser lite ut som en implantationsdipp, och eftersom du dessutom har spotting idag så är det ganska misstänkt nidblödning. Håller tummarna!
    bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
  • Mumwannabe79
    martini bianco skrev 2011-05-11 13:14:06 följande:
    Varför ändrades mitt röda kryss till att bli streckat idag? Och varför står det en femma i dagens "stats"?
    FF verkar osäker på att ÄL varit, då brukar det bli icke heldragna streck. Men jag tycker det ser ut som att du hade ÄL. 5:an tror jag betyder 5 dagar kvar till mens fast det verkar konstigt då du tidigare månader haft 28-29 dagars cykel.
  • ceke

Martini: 5 betyder 5 dagar kvar tills testdag enligt FF... De första månaderna man tempar så sätter den ut en sen testdag. Efter ett par månader utgår den för troliga dagen för BIM.

Jag fick också streckat när jag gick över min normala lutealfastid... Skulle du sen fylla i antingen graviditet eller mens, så kommer det heldragna strecket tillbaka.

Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen