• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • ceke

Aj då. Ja klart det skiljer från person till person. Kommer inte riktigt ihåg.. brukar du ha väldigt regelbundna cykler? annars kanske den kommer snart?

• Mumwannabe79

Ja jag har regelbunden mens. Fick stegring på ÄL-test dag 14-15 och temp-dipp dag 15 så jag tror ÄL har varit (är på dag 18 nu).
    Din temp-kurva ser ju bra ut, synd att det kommit spottings.. men du kan ju vara gravid ändå Solig

• Mumwannabe79

Jag ändrade inställningarna på FF från advanced till research och nu har jag fått coverline-streck

• ceke

men va bra sitter via mobilen o lyckas inte få fram nå kurvor... jag va med om liknande för ett par månader sen, dvs att researchen verkade funka bättre än advanced!

• Bengalen

Nu har jag spanat in din kurva Prodigy. FF sätter ju aldrig ut coverlinen förrän på DPO 3. Den vill ha 3 dagar i rad med högre temperaturer för att vara säker på att ägglossningen har varit men jag håller med om att du helt klart har haft ÄL.
    Vad låga temperaturer du har. Äter du några mediciner som eventuellt påverkar det?

• Mumwannabe79
    Bengalen skrev 2011-03-03 18:44:55 följande:
    Nu har jag spanat in din kurva Prodigy. FF sätter ju aldrig ut coverlinen förrän på DPO 3. Den vill ha 3 dagar i rad med högre temperaturer för att vara säker på att ägglossningen har varit men jag håller med om att du helt klart har haft ÄL.
    Vad låga temperaturer du har. Äter du några mediciner som eventuellt påverkar det?
    Jag äter Zoloft men har svårt att tro att det påverkar tempen. Tror att min låga temp beror på att jag tempar så tidigt på morgonen, kl. 5:30, för då går jag upp när jag jobbar förmiddag. Tempar jag senare på dagen är den högre.
  • Bengalen
    Mumwannabe79 skrev 2011-03-03 22:26:16 följande:
    Jag äter Zoloft men har svårt att tro att det påverkar tempen. Tror att min låga temp beror på att jag tempar så tidigt på morgonen, kl. 5:30, för då går jag upp när jag jobbar förmiddag. Tempar jag senare på dagen är den högre.
    Jag tempar också tidigt, kl 05:37 ringer klockan varje dag, vardag som helg. Glad
    Nåja, det är säkert ingen fara, lite nyfiken bara.
Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen