• ceke

FF för oss i spotingsgruppen

Tror att vi är några i gruppen som tempar och vi kanske blir fler?

Jag tycker det är rätt spännande att ta del av andras kurvor, så tänkte att det kanske inte bara är jag? Såå.. Här kan vi lägga upp våra kurvor om nån är nyfiken!

• Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen
  • YlvaK

Tempen föll skarpt idag. Antagligen mens senast i morgon! Min man bara tryckte min hand och borrade huvudet i kudden. Ingen orkade säga något.

• Bengalen

Usch vad tråkigt Ylva. Det såg ju verkligen bra ut. Har du fortfarande inte fått några spottings?

• YlvaK

Tack tjejer, nej inga spottings den här gången heller, vilket är positivt. Min man sade att om det redan gör mig så ledsen är han beredd på att checka upp sig tillsammans med mig efter flytten, även om det blir privat. Han tycker det är lika bra att få besked, bra eller dåliga. Det känns skönt att ha honom fullt vid min sida. Det är en så otroligt ensam situation att vara i. Många har börjat fråga nu när det är dags för ett syskon.

• YlvaK

Åh, såg just att din mens kom idag, Bengalen, vad tråkigt. Kram på dig!

• YlvaK

Va, nu är tempen upp till 36.7 igen på dag 13 eller 15! Var nära att slänga tempen i väggen, men gick upp och kissade i en mugg i stället. Testade som hastigast med ett ÄL test. Negativt. Bestämde mig för att behålla den gula vätskan, och köpa ett test lite senare på förmiddagen. Visar det negativt tror jag att jag slutar med tempningen. Det är ju som en känslomässig bergochdalbana!

• YlvaK

Negativt! Vad är det för vits med att tempa när kroppen lurar en så...

• Mumwannabe79

Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.

• isis bianco
    Mumwannabe79 skrev 2011-06-05 09:43:09 följande:

Jag har ätit ca 100 mg B6 från ÄL denna månad och aldrig har min temp varit så jämn som nu! Än så länge inga spottings men är ju bara på DPO 9.

Intressant!! Det kanske man skulle prova.
    bloggar om vår resa till att få bli föräldrar --> lyckaabovo.wordpress.com
Svar på tråden FF för oss i spotingsgruppen