mosterYster skrev 2011-02-23 14:20:24 följande:
Men usch.

Jobbigt när pengarna inte räcker alls.
Medium blir nog bra, blir du brun på sommaren? Det är många nyanser med i paketet. Jag funderar dock på hur du ska kunna få ut foundationen i ansiktet. Jag hade kunnat skicka dig en gammal (rengjord) borste, men då hade jag ju behövt beställa en ny till mig själv, och jag beställde från EM i förrgår

Har du NÅGON borste?
Nåja, blir du nöjd med produkterna så kan du ju beställa borste när du beställer nästa gång.

Jo, det är lite drygt.. oftast går det ihop på nåt sätt. Det brukar lösa sig..
Nja mja, ptjo.. Jag blir inte jättebrun men jag får lite färg iaf, de va därför jag tänkte att medium kanske skulle bli bra. Det går ju snart mot vår och då är man ute lite mer och kanske får lite färg. Var det bra tänkt tror du?
Haha aaw, söt

Jodå, jag har en borste. Den är köpt på typ H&M eller nåt.. men den funkar, eller har funkat hittills iaf. Brukar använda den till puder. Den ser ut ungefär som den här
http://files.hm.com/media/products/A01/DXL805_55312_09090_71_0804.jpg fast själva designen är fulare, lila och guld

Den är ganska mjuk och böjbar, om man kan säga så. Alltså själva stråna. Ska man ha ens sån borste eller ska den vara mer stabil?