• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Radioactiive

Kontakta säljaren nu :) om de tar tid så kan de ju vara så att dom beställer från ebay å sen säljer dyrare på tradera. brukar vara så. jag har köpt från ebay :)

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Vicha

Jag beställde från tradera för ca ett år sedan, det tog oxå lång tid att få hem för den kom från asien någonstans men säljaren skrev detta i svarsmailet så man visste det....

• LiveHappy

okej men får kontakta säljaren :) men får ni resultat med dom rollerna? tänkte om kopior är sämre än originalet?

• oraklet från delphi
    Radioactiive skrev 2013-03-04 21:37:26 följande:
    Jag har fått resultat :)

Hur har då gjort? Tryckte du hårt? Hur ofta rollar du mage?
  • Radioactiive

De senaste 4 gångerna har jag tagit i lite mer. Vart lite mesig innan får blodprickar nu å gör ont dagen efter :p så lagom tryck iaf rollar nu en gång i veckan å smörjer in flera ggr om dagen :) titta längre bak ligger magbilder där :)

• Mickan
    Radioactiive skrev 2013-03-04 23:04:20 följande:
    De senaste 4 gångerna har jag tagit i lite mer. Vart lite mesig innan får blodprickar nu å gör ont dagen efter :p så lagom tryck iaf rollar nu en gång i veckan å smörjer in flera ggr om dagen :) titta längre bak ligger magbilder där :)
    VADDÅ! Gör dom ont? Usch! Jag hatar nålar! Tur jag slapp den!
    Radioactiive skrev 2013-03-01 22:41:09 följande:
    de ska utforskas :D

maskin??? detta vill ja gärna ha en länk på. är de den som går på tvshop nu eller? så din mage har sett värre ut alltså. kanske inte klass med min men isf har de ju blekts sjukt mkt eller? de låter som något för mig :D
    Nä inte på Tv-shoppen. Den är kanske ok men inte lika effektiv (utav de resultaten jag sett att dom får på Tv-shoppen att dömma.)

• Radioactiive

Haha ja mickan de känns ju om man säger så! Tycker de gör mer ont å rolla än å tatuera sig :p obehaglig känsla är de:p
    Ja va glad du slapp :)

Men den här maskinen va e huvudsyftet? Strama åt lös hy eller? Va kostar den? Du måste länka när du får tid e sjukt nyfiken tror ja vet va du menar. Är de en sån du laddar med ampuller?

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?