• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Radioactiive
    partouze skrev 2013-03-01 12:24:20 följande:
    Hittade inte en så bra förebild men dom syntes MYCKET mer innan.
    Efterbilden tog jag just precis idag :)
    Har fler bättre bilder i ett USB måste bara hitta det =P

Här är en till förebild innan jag började rolla ( och träna haha ) dock rätt oskarp.
    Oj så fin mage :) Va tränar du för å få en sån mage ;)?
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • partouze

Tack :) jag tränar just nu mest bara löpning och annat konditionsträning innan jag börjar lägga till styrketräning för att få lite mer vältränat utseende på kroppen :) men nu kör jag crosstrainer, spinning men även powerwalks är bra :)

• Mickan
    Radioactiive skrev 2013-03-01 10:40:23 följande:
    Men oj har du verkligen fött barn Mickan?? vilken kropp!!!
    Tack! Jo har en son på 18 månader. Såg ut som en tiger direkt efter födseln. Sträckmärksbilden var ändå när sonen var han närmare 1 år gammal så bara på 5 månader (varav bara de första 12 dagarna jag använde maskinen varannan dag 10min) och sedan bara 1 gång/månad typ för att fixa sträckmärkena. Har inte tränat men blivit en del vagnspromenader med min kolikbaby! Gick 1-3h varje dag när han var 2-5månader gammal. 
    emelielj skrev 2013-03-01 10:26:37 följande:
    Snyggt! Vad använde istället du istället mickan?
    Hittade en spamaskin efter att ha läst i ett veckoblad att några kändisar använde den så var tvungen att pröva. Den har galvanic ström. Vill du ha en länk så inboxa så kan jag skicka den. Har använt den i håret och i ansiktet också! Superbra till allt! Mamma på 65 stramade upp gäddhänget också massa! Såg kul ut när hon bara körde på ena armen först för att verkligen se resultat!
  • Radioactiive
    partouze skrev 2013-03-01 13:26:05 följande:
    Tack :) jag tränar just nu mest bara löpning och annat konditionsträning innan jag börjar lägga till styrketräning för att få lite mer vältränat utseende på kroppen :) men nu kör jag crosstrainer, spinning men även powerwalks är bra :)
    de ska utforskas :D
    Mickan skrev 2013-03-01 15:20:53 följande:
    Tack! Jo har en son på 18 månader. Såg ut som en tiger direkt efter födseln. Sträckmärksbilden var ändå när sonen var han närmare 1 år gammal så bara på 5 månader (varav bara de första 12 dagarna jag använde maskinen varannan dag 10min) och sedan bara 1 gång/månad typ för att fixa sträckmärkena. Har inte tränat men blivit en del vagnspromenader med min kolikbaby! Gick 1-3h varje dag när han var 2-5månader gammal. 

maskin??? detta vill ja gärna ha en länk på. är de den som går på tvshop nu eller? så din mage har sett värre ut alltså. kanske inte klass med min men isf har de ju blekts sjukt mkt eller? de låter som något för mig :D
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Mickan

Ja kan användas runt brösten iallafall men får en uppstramande effekt :) skickar när jag sitter vid datorn. Bara på telefonen nu...

• LiveHappy

Jag beställde en dermaroller från tradera för över en månad sedan men har fortfarande inte fått den. Tänker inte vänta längre på att den eller svar från säljaren så tänkte köpa en annan.. vart har ni köpt era dermarollers ifrån?

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?