• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Tom Araya
    Anonym (sugaren) skrev 2011-05-19 21:16:29 följande:
    de e aldrig försent att börja
    Nej, men ser verkligen inget behov.
    Jag är tyvärr rökare men skulle aldrig få andra att börja, än mindre använda ett sådant argument.
  • Anonym
    Anonym (sugaren) skrev 2011-05-19 21:20:20 följande:
    bara för att man gillar en napp så behöver inte de betyda att man vill vara bebis. själv gillar jag bara känslan av att ha den i munnen och inte leka bebis på nått sätt
    det skrev jag inte heller , men en sandlåda är oxå roligt !!
  • Anonym

Tänderna kan bli sneda, haha..

• Anonym (sugaren)
    Anonym skrev 2011-05-19 21:29:08 följande:
    Tänderna kan bli sneda, haha..
    inte om dom e färdig växta ;)
  • Anonym
    Anonym (sugaren) skrev 2011-05-19 21:30:01 följande:
    inte om dom e färdig växta ;)
    Jodå mina har blitt det
  • plast killen
    Anonym skrev 2011-05-19 21:31:19 följande:
    Jodå mina har blitt det
    stackare!
  • Anonym
    plast killen skrev 2011-05-19 21:32:22 följande:
    stackare!
    MMmm... ... och dyrt att fixa hos Dr tandis :-/
  • plast killen
    Anonym skrev 2011-05-19 21:34:49 följande:
    MMmm... ... och dyrt att fixa hos Dr tandis :-/
    jo de e sant!
  • Flickanx2

haha... vilken rolig tråd. Ja, jag dömer ingen. Alla har sina läggningar och så är det väl med det. Om tänderna blir snea eller inte, det får väl var och en själva bedöma. Tandställning finns ju;) Kram o gör det som känns rätt. Varken mer el mindre. Det är ok med vad som helst, så länge man inte gör någon annan illa. och vad skulle det göra om du fick veta att din arbetskompis gillade detta eller ej. Det du inte vet har du inte ont av. Så... fortsätt med det ni tycker känns bra. Och bry er inte så mycket om vad andra tycker o tänker.

128
  • plast killen
    Nillan skrev 2011-05-19 23:12:14 följande:
    haha... vilken rolig tråd. Ja, jag dömer ingen. Alla har sina läggningar och så är det väl med det. Om tänderna blir snea eller inte, det får väl var och en själva bedöma. Tandställning finns ju;) Kram o gör det som känns rätt. Varken mer el mindre. Det är ok med vad som helst, så länge man inte gör någon annan illa. och vad skulle det göra om du fick veta att din arbetskompis gillade detta eller ej. Det du inte vet har du inte ont av. Så... fortsätt med det ni tycker känns bra. Och bry er inte så mycket om vad andra tycker o tänker.
Svar på tråden attt suga på napp som vuxen