• mumama

tvillingar i höst?

Hej alla blivande föräldrar!

Tänkte se om det finns något intresse i en tråd för blivande tvillingföräldrar? Självfick jag chockbeskedet i helgen och har inte riktigt landat!

Någon mer som har flerbarnsgraviditet som vill snacka , gnälla och fundera tillsammans?

Har BF 16 Nov.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 22:15
    här kommer en länk om lite tvillingvagnar jag hittade
    barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/08/vandbara-syskon-och-tvillingvagnar.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 14:53
    Bf-listan då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-351/m58446506.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 11:25
    vår fantastiska bildtråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58723722.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-25 20:25
    Nu börjar ju barnen komma så här är föelsedagslistan!
    www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60719806.html
  • Svar på tråden tvillingar i höst?
  • FamJ

Jag har bakvägg sa Bm på Rul betyder det att jag kommer känna dom snart??

:D V 19 idag

• 4ungar
    FamJ skrev 2011-05-23 12:29:03 följande:
    Jag har bakvägg sa Bm på Rul betyder det att jag kommer känna dom snart??

:D V 19 idag
    Chanserna är lite större iaf, moderkakan ligger inte ivägen på samma sätt då.
  • FamJ
    4ungar skrev 2011-05-23 12:30:29 följande:
    Chanserna är lite större iaf, moderkakan ligger inte ivägen på samma sätt då.
    Okej =)
  • Linda28

Hej alla ni som har problem med fogar, ryggar och ishias....

Jag har själv haft tokproblem med allt ovan sen v8 vilket inte varit så kul :(
    Jag fick ett vanligt fogbälte av min sjukgymnast och det hjälpte lite men när jag var på
    apoteksgruppen för att hämta mitt gratis paket baby to be så föreslog dem detta

www.orthobrace.com/fla/category/matbelt.htm

och för mig har det varit en guda gåva lite dyrt kanske(699) men såååå värt det!!!

Jag rekomenderar det till Alla!!!

• spattanjansson

Min ena plutt har moderkakan i framkant och den andra bak...jag är i vecka 17 nu och jag tycker inte jag känner nått..visst känner jag lite saker i magen ibland men inte nått som jag kopplar direkt till pluttarna...men jag är inte heller direkt orolig eftersom det är mina första barn...När jag kommer upp på 20-21 och jag inte känt nått så kanske jag börjar oroa mig...fast då har jag iofs varit på VUL strax innan och sett dom :)

• 4ungar
    Linda28 skrev 2011-05-23 12:41:11 följande:
    Hej alla ni som har problem med fogar, ryggar och ishias....

Jag har själv haft tokproblem med allt ovan sen v8 vilket inte varit så kul :(
    Jag fick ett vanligt fogbälte av min sjukgymnast och det hjälpte lite men när jag var på
    apoteksgruppen för att hämta mitt gratis paket baby to be så föreslog dem detta

www.orthobrace.com/fla/category/matbelt.htm

och för mig har det varit en guda gåva lite dyrt kanske(699) men såååå värt det!!!

Jag rekomenderar det till Alla!!!
    Åhh det liknar det bältet min man har haft när han har tränat, kanske kan jag använda det =)
  • FamJ

Måste skriva av mig, vet inte varför jag blir så upprörd ( hormoner ) På facebook trodde jag att jag hade det
    närmaste vänner o släkt men tydligen inte.

En skriver att jag kan faktiskt inte veta att det är kille och tjej, för det går inte och se könen än.
    En annan skriver att jag inte kan veta hur barnen ligger.
    Visst de kankse har flyttat sig nu, men vet ju hur de låt på ul..

Varje lycklig sak jag skriver får jag nergativt respons. Jäkla FB

haha ja vet en löjlig sak och bli irriterad av... :D

• spattanjansson
    FamJ skrev 2011-05-23 13:13:01 följande:
    Måste skriva av mig, vet inte varför jag blir så upprörd ( hormoner ) På facebook trodde jag att jag hade det

En skriver att jag kan faktiskt inte veta att det är kille och tjej, för det går inte och se könen än.

VIlka jäkla surmuppar! En del MÅSTE ju alltid säga vad dom tycker..dom kan lixsom inte bara säga, o va kul..grattis..
    När man är gravid får man bli irriterad över precis vad som helst tycker jag, vi är lixsom ursäktade :)

Jag är av någon anledning nojjig över att skriva på FB att jag är gravid...dom flesta jag har där vet redan..men det är lixsom ändå nått som känns fel, lixsom att skriva det i bloggen. Nått känns lixsom olagligt, eller lite som att jag ljuger :)
    Min syster tjatar på att jag ska skriva på facebook så HON kan skriva att hon ska bli moster Tror hon är lite skengravid :)
  • Busungarnas mamma

Vad irriterande....varför ska de ifrågasätta för?

Jag känner mig mer och mer nöjd över att jag aldrig gått med i FB. Jag tycker man hör så mycket negativt från många som är med där.

Felix 03 Måns 09 och bf med tvillingflickor 7 oktober 2011
  • Linda28

Vet hur det känns...

När vi fick reda på att det var tvillingar och var galet lyckliga så var jättemånga negativa och sa saker som
    kommer ni verkligen klara det.. oj vad jobbigt och hur ska ni lösa ditten och datten osv...

känns skit tråkigt....
Svar på tråden tvillingar i höst?