• RainMan1x7x

Varför detta hat mot pedofiler?

Hej. Jag  har funderat på varför det finns detta hat mot peddofiler. Det finns både där jag bor och i sverige känner jag. Innan ni svarar bör vi gå igenom en del begrepp.
    1. Efeboli handlar om den sexuella attraktionen till förpubertala barn. Åldern kan därför variera beroende på när barnet når puberteten.
    2. Hebefili handlar om den sexuella attraktionen till barn/undomar som är i puberteten och tom ett tag efter.
    3. Infantofili handlar om attraktionen till småbarn.
    Alla dessa räknas som pedofili.
    4. Pedofili behöver inte vara sexuellt.
    5. Pedofili är en läggning som vilken annan. Dvs. man är ju inte rädd för homosexuella som våldtar alla män. Eller likadant så våldtar inte alla hetersexuella heller?
    6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn.

Det bör klargöras att jag ryser vid pedofiler som man hör våldtar barn och annat sjukt. Jag är inte pedofil. Jag bara undrar varför folk har ett sånt hat mot dem. Även dem som bara fantiserar. Man kan ju fantisera om allt. Det skadar ingen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 20:58
    Jag vill återigen förklara mig till alla här i tråden. Jag tycker att pedofiler som utövar pedofili är jordens avskum. Däremot så finns det pedofiler som kan kontrollera sina behov. Jag är ganska säker att pedofiler kan leva normala liv trots sitt handikapp. Jag tror att det finns pedofiler som kan hålla sig till noveller och tecknat barnporr utan att våldföra sig på barn.

• Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?
  • Irina m

Är det så konstigt att man avskyr den läggningen? man vill skydda sina barn!
    skulle min son bli antastad av en vuxen skulle jag kunnat åka in på livstid för mord.
    men det finns bara det alternativet för mig. rör mitt barn o du dör.

• puss
    Irina m skrev 2011-04-16 19:40:52 följande:
    skulle min son bli antastad av en vuxen skulle jag kunnat åka in på livstid för mord.
    och ditt barn har en mamma som sitter inne. lyckat.
    I will mustardize you
  • RainMan1x7x
    Jizzie skrev 2011-04-16 19:09:23 följande:
    Diagnosen sätts väl för det första inte på ett allmänt sjukhus? Sen när har jag påstått detta? Diagnosen sätts av en psykolog.

Att du jämför autism med pedofili är vad som är absurt.

Jag anser att pedofili är något skadligt som inte bör existera i vår värld. Att känns en sexuell attraktion till barn är något ohälsosamt. Jag skulle vilja säga att det är en slags tvångstanke och ett missbruk och grunderna för det är psykiska, inte fysiska.
    Du kan påstå vad du vill. Du har fortafarande inte fakta att backa upp dig. Jag skulle säga att pedofili är ännu friskare än homosexualitet. Av den anledningen att homosexuella personers hjärnor lite annorlunda konstruerade. Det har också att göra vad för medeciner mamman tog när hon var gravid. Käkade hon testo så är chanserna att barnet blir homo mycket mindre. Så ser det inte ut bland pedofiler. Jag har forskat en hel del om människors sexualitet. Därför kan jag mycket om det.
  • puss

ser gärna ett svar på min fråga, eftersom jag är oerhört nyfiken på det.... har även lite funderingar kring påstående nr 4.

I will mustardize you
  • Jan Holmström 69
    Irina m skrev 2011-04-16 19:40:52 följande:
    Det ser inte bra ut för ditt barns framtid. Antastad som barn och en mördare till mamma. Hur tror du din sons psyke kommer finna sig som vuxen?

Jan
  • RainMan1x7x
    puss skrev 2011-04-16 19:40:40 följande:
    men ALLA känner/har känt sexuell dragning till barn. det är bevisat, säger du ju.
    men inte du alltså?
    och vart finns den forskningen?
    Forskningen kom i former av VHS band och i tidsskrifter när jag skrev uppsatser om detta. Jag ska ha kvar mina uppsatser någon stans... Man vet aldrig. Jag kanske vinner en utränsing av källarn på köpet?
  • RainMan1x7x
    Jan Holmström 69 skrev 2011-04-16 19:44:47 följande:
    Det ser inte bra ut för ditt barns framtid. Antastad som barn och en mördare till mamma. Hur tror du din sons psyke kommer finna sig som vuxen?

Jan
    Ha, detta skrattade jag gott åt.
  • Jan Holmström 69
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 19:46:28 följande:
    Ha, detta skrattade jag gott åt.
    Det är bara sanning!

Jan
  • puss
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 19:44:57 följande:
    Forskningen kom i former av VHS band och i tidsskrifter när jag skrev uppsatser om detta. Jag ska ha kvar mina uppsatser någon stans... Man vet aldrig. Jag kanske vinner en utränsing av källarn på köpet?
    jaha. låter som en diffus källa, vhs och tidsskrifter..... ser gärna att du återkommer om det.
    anser du att även du har/har haft sexuell dragning till barn? är nyfiken. ja eller nej räcker gott.

sen villl jag höra om nr 4.
    I will mustardize you
  • Jizzie
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 19:42:55 följande:
    Du kan påstå vad du vill. Du har fortafarande inte fakta att backa upp dig. Jag skulle säga att pedofili är ännu friskare än homosexualitet. Av den anledningen att homosexuella personers hjärnor lite annorlunda konstruerade. Det har också att göra vad för medeciner mamman tog när hon var gravid. Käkade hon testo så är chanserna att barnet blir homo mycket mindre. Så ser det inte ut bland pedofiler. Jag har forskat en hel del om människors sexualitet. Därför kan jag mycket om det.
    Men var är din påstådda jävla fakta då? Man kan inte sitta i ett inlägg och hänvisa till fakta som aldrig publiceras. Det jag skriver är mina åsikter och tankar kring ämnet pedofili.

Medicin, inte medecin. Duktig hobbypsykolog *facepalm*
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?