Januaribebis 2012
Hej!
Hänger på här. Är gravid med 1:a barnet plussade 110524 och är i v5 (4+5). Fick världens chock på BIM +1 då mensen var sen och testet visade plus, ett tydligt sådant dessutom. Trodde verkligen inte vi skulle lyckas denna månaden då vi bara fick till det på ÄL och tre dagar före.
Mina symtom hittils har varit sjuuuuk hunger ( äter massor och är hungrig inom en timma igen), svårt att hålla blodtrycket när jag reser mig (kan snurra till rejält) och jag har behövt gå och kissa minst 2-3 gånger/dag på jobbet (kissar oftast bara en gång/dag vanligtvis och tar igen det hemma, men det har inte funkat senaste två veckorna).
Sen jag plusade så har även lite lätt illamående börjat komma smygande om jag inte får ätit tillräckligt tätt. Fick införskaffat sea-band igår, mina räddare!!! Blir även "trött" i ländryggen när jag går runt mycket. Ikväll har jag även känt av lite som mensvärk fast långt ifrån lika starkt, men det är väl troligtvis livmodern som växer, jag blöder inte.
Imorgon skall vi troligtvis berätta för mina föräldrar och två av mina syskon. Är dock väldigt ambivalent till om vi skall berätta eller ej. Är så rädd för att det skall sluta i missfall.
Var in och kikade på era magbilder, vilka fina magar ni börjar få många av er. Själv är jag spinkig som vanligt, möjligtvis lite svullen då jag upplever att mina tajtaste jeans spänner lite. Om jag har turen att få lite som era magar kommer jag deffinitivt inte behöva sy in min brudklänning. Gifter mig 2:a juli och klänningen var lite stor när den levererades, trots måttbeställning. och då var den ffa stor över midjan men förhoppningsvis är ju det löst nu
Det blev väldigt långt men nu vet ni lite om mig och min situation!