Januaribebis 2012
Grattis till alla lyckade RUL.
Har inte uppdaterat här på länge men nu äntligen har jag läst ikapp allt ni har skrivit och kan lägga in mina tankar och funderingar:
Var på RUL 29/8. Började men att sätta oss i fel väntrum men upptäckte det och satte oss precis när vår tid skulle börja i rätt väntrum. Ingen kom dock... 10-15 minuter senare kommer dem och ropar upp oss. Jag har då hunnit bli så hypernervös att jag börjat gråta. Och har man väl öppnat dammarna så är dem öppna så att säga
Men lugnade mig när jag fick hoppat upp och dem snabbt visade ett hjärta som slog. Sedan gick dem igenom hela bebisen och allt såg ut om det skulle! Dem hade lite svårt att se alla fyra kammrarna i hjärtat när dem kollade nogranare på hjärtat, för bebisen rörde sig och låg på ett knivigt sätt, så då blev jag återigen superrädd men skam den som ger sig. Tillslut såg dem ett komplett och snabbt pickande hjärta. Ville inte ta reda på vad det var, mannen trodde dock att han tyckte se att han anade sig till en pojk. Blev framflyttad 4 dagar så det ser just nu ut som att det blir en februaribebis för oss, BF 2/2-12. Hoppas jag kan få kvar i tråden ändå, känner ju igen så många här.
Har inte handlat något ännu men vi var och tittade på vagn efter vårat RUL. Bestämmde att vi vill ha en Brio Happy men kommer beställa senare i höst då det inte var något bra erbjudande just nu och i en av affärerna sa de att det skulle ta max 2 veckor att få in den färg vi ville ha om de inte skulle ha den inne. Dock ska vi nog åka och köpa babyskyddet snart då det fanns på erbjudande för 1300:- (brio primo + bas).
Har haft sammandragningar i drygt en vecka nu. Har några stycken/dygn. Dem är inte smärtsamma men känns så skumt när magen blir stenhård.