• Sapato

Januaribebis 2012

Usch vilken "mensvärk" jag har idag

Foglossning är jag orolig för, vart sjukskriven sist jag var gravid för kunde knappt gå

• Sapato

Glad midsommar på er.

Är i v 10 och alla symptoner är som bortblåsta, känns jobbigt men samtidigt skönt.

Idag blir vårt firande på Gröna Lund

• Sapato

Håller på att baka bullar och smör/kanel/socker blandningen såg så god ut ville bara tugga i mig den.. Haha.

Gjorde det så klart inte men vilken craving jag fick där

• Sapato

Usch mår illa idag. Är nog dåligt frukostintag blandat med nervositet.
    Sonen är just nu inne på en operation och vi sitter här i väntrummet och är nervösa

Men redan v.11 så tiden går

• Sapato

Kände i v.11 nu men har barn sen innan så vet hur det känns. Tycker det kan vara svårt att känna skillnad på tarmarna och bebis men det jag kände var bebis

• Sapato

Något annat: Är det bara jag som knappt vågar säga på jobbet?? Vet inte alls hur jag ska berätta för chefen.
    Vill berätta denna vecka då det är semester sen och orkar inte gå runt i bikini och hålla in magen för att någon från jobbet kanske kan se.

• Sapato

Ähh, får ta mod till mig då det finns folk som kommer få veta snart då ryktet går som känner folk som känner min chef.. Iiiihhh jobbigt bara då jag är ensam tjej på jobbet så känns som dom inte kommer förstå på samma sätt hur det är.

• Sapato

Halloj Ladies!
    Oj, vad ni snackar på, hinner inte med alls.
    Berättade inte på jobbet trots att tanken var så, får göra det efter semestern istället. Fanns inte tillfälle
    Fick en fin champagne av chefen att njuta av under semestern, men den får stå ett tag. Hihi!

Vagn ser jag att ni diskuterar, tror det blir en Bugaboo C för vår del. Plöjde igenom en del olika modeller med sonen. Bla Urban Jungle men vill ha sittdel mot mig ifall bebis inte är som brorsan sin och VILL sitta framåt.
    Sen bor vi rätt centralt och behöver en stadsvagn mer än terräng.
    Men ska kolla runt på marknaden då det var ett tag sen vagn användes här hemma.

Vecka 13 nu så tiden går fort, börjar känna mig pirrig men ska bli så skönt och mysigt att vara mammaledig igen. Ska njuta till max
    Illamåendet är borta och jag mår toppen!

• Sapato

Står även att appen funkar bäst mellan v.30-40 och där är vi inte än på ett tag :-/

Svar på tråden Januaribebis 2012