• Sapato

Januaribebis 2012

Mitt blir i v20 alltså 19+5 men gjorde tidigt vul då jag frågade om jag fick det och det fanns en ledig tid på inskrivningen
    Ska bli spännande för känner mig sååå ogravid just nu förutom att magen växt lite men annars har jag inge ont eller nått.
    Är så mycket mer nervös nu än med 1:an, konstigt tycker jag.

• Sapato

Ok, så vad ska man göra om det känns som att man inte har nått blod i kroppen, kryper/somnar i armarna osv??
    Äta mer järn eller nått annat?

• Sapato

Funderar också på att hyra från If. Har precis samlat alla mina försäkringar där och såg då att det var lite billigare.
    Men ska räkna på det + kolla om vi kan låna av någon istället.

Hur länge håller en bilbarnstol?? Blir dom gamla även om de ej är skadade på något sätt??

• Sapato

Nu har jag berättat på jobbet
    Känns så skönt!!

Dom undrade hur dom ska hitta en vikarie som kan mäta sig med mig.. hehe

• Sapato

Har också RUL 31aug och är då i v.20+5 så har också sent.

Cravings vet jag inte men är sjukt sugen på köpt chokladpudding. Testade att göra hemmagjord men NEJ min kropp vill ha konstgjord.. Urk i vanliga fall.
    Annars är jag bara sugen på nyttigheter som tabboule, citron, vatten i mängder.

• Sapato

Är också sjukt sugen på ostar. Sa till sambon att jag ska åka till Östermalmshallen första dan vi orkar ta oss ut i januari och där ska jag spatsera runt och välja ut massa goda ostar.. Haha!

• Sapato

5 kräftälskare för här är en till
    Åt fiskgratäng med kräftstjärtar till lunch idag men tänkte dra ihop kräftskiva här framöver någon helg med både Västerbottenpaj och starka hårdostar så lite av ost begäret även försvinner!!

• Sapato

Men tjejer nu är jag såå sugen på kräftor. Tror ni inte dom har kräfttest i Metro idag så nu sitter jag här och det vattnas i munnen.. Haha

Svar på tråden Januaribebis 2012