Januaribebis 2012
Känner mig också ogravid och tycker det är så jobbigt. Är i v14
Men trött är jag, borde rensa sonens rum men orkar inte haha.
Känner mig också ogravid och tycker det är så jobbigt. Är i v14
Men trött är jag, borde rensa sonens rum men orkar inte haha.
Usch, vi har inget besök föränn slutet av augusti. Känns som en evighet
Antar det, tyckte det var konstigt att inte ha fler besök men är så med andra barnet sa dom.
Tar bara värktabletter om jag verkligen verkligen behöver dvs typ aldrig. Är anti värktabletter även som icke gravid så nu är jag 100% mer anti. Tycker det är läskigt på nått skumt sätt!
Elison: har inte köpt än men har kikat vad jag vill ha. Använder mest somriga kläder nu och där i får jag plats men snart vill jag ha jeans igen och då är det mammajeans som gäller då jag är super känslig vid mitt ks-ärr och kan absolut inte ha nått som sitter åt där.
Jag är alltid på telefonen när jag FL:ar så orkar inte vara så aktiv men ser er
Shadowstorm: Vi har både ikeas och brios och båda har bra kvalite. Vi gjorde så att vi basköpte ikeas och sen har sonen varit med och valt briodelar då det finns massor att välja på som inte ikea har. Tex tågstall osv.
Han har älskat tågbanan sen den köptes och är 5,5 år nu
Cyklade på en promenad på typ 1,5h igår och har såååå ont mellan benen idag. Vadderad sits står på inköpslistan här, haha.
Har aldrig haft det problemet innan och kan cykla långt vissa dagar.
Rabarber, så gott. Vill också äta nått med rabarber
Idag gick jag runt halva sthlm efter bakad potatis med skagenröra, stackars sonen på 5år fick vandra med, haha!
Hittade tillslut i gamla stan(var slut på flera ställen)
Har inte känt bebis på flera dar nu, innan har jag känt flera ggr. Blir lite orolig men samtidigt finns inte så mkt att göra om något tråkigt hänt
V.15 så snart borde riktiga buffar komma och inte bara fladder!!
Jessielarsson: Jobbigt för dig som är gravid
usch..