Januaribebis 2012
Min halsbränna har inte kommit än men tror den gör det. Med sonen hade jag världens problem.
Men sonen har reflux så medicin finns hemma om det skulle komma akut och jag inte hunnit köpa egen.
Min halsbränna har inte kommit än men tror den gör det. Med sonen hade jag världens problem.
Men sonen har reflux så medicin finns hemma om det skulle komma akut och jag inte hunnit köpa egen.
Lillbumbin: Oj, vilket spontanköp
Vi blir 4 i familjen och ska byta bil till våren, blir en stadsjeep av något slag för vår del.
Så vi får plats med barnvagn och matkassar, det får vi inte nu.
Wow, vilket kap. Hmm, låter som en av företagsbilarna vi nyss hade. Den är inte vit??
Lillbumpin: Nej, är sthlmare
Astrogirl: Vi har också rul 31aug
Meh84: Spännande. Ja tiden kommer gå fort. Tycker jag nyss var i v5 och nu v15
Bon prix har en sjukt snygg gravidjacka. Hur är deras kläder??
Vad spännande med rul
Jag vill blir flyttad åt fel hål för det skulle passa mig perfekt om jag kunde jobba liiite längre. Just nu står jag i valet och kvalet hur länge jag ska jobba. Är beräknad 21jan (enligt sista mensen) men skulle vara skönt om jag kunde jobba iaf till mitten av januari gärna lite längre. Sist blev jag sjukskriven sista månaden men hade ett mer fysiskt krävande jobb då.
Förberede precis några rostade mackor med kantarellost på så kommer sambon hem med 2 gäster, kan jag inte sitta och svulla.. Haha..