Januaribebis 2012
Shirin: ja du, hon sa inte varför eftersom sist var det sonen som var orsaken till att det blev KS. Ska prata om det nästa gång jag är där för det känns jobbigt att oroa sig.
Shirin: ja du, hon sa inte varför eftersom sist var det sonen som var orsaken till att det blev KS. Ska prata om det nästa gång jag är där för det känns jobbigt att oroa sig.
Sessissen: usch, har mått så illa till och från idag. Kräktes 2ggr nyss.
Blev varnad att jag skulle bli hård i magen av järntabletterna men här är det tvärtom.
Oroar mig också för ehec :-/ men har inte varit i tyskland.
Hemma efter att ha stått på Summerburst(festival i sthlm) och dansat i ca 6timmar.
Kände mig orolig i början men såg sen flera gravida där
Mådde inte illa alls så det var super skönt.
Sii: Bm bokar rutin-UL men om du önskar extra UL eller VUL får du säga till eller boka privat
Usch, sitter på jobbet och är sååå trött + att jag mår illa som sjutton
Vill inte säga något än så det är bara att bita ihop. Kunde inte ens äta lunch!!
Men gud tjejer. Hinner inte med ert skrivande
Kollar alltid FL från mobilen och känns som svårare att följa en tråd då.
Blir inget KUB för oss men gjorde ett tidigt vul v5.
Imorse åt jag lite hemma och hittills har jag klarat mig utan illamående. Strax blir det dock lite större frukost på jobbet
Tror jag även har järnbrist äve fast jah äter full dos tabletter varje dag. Tips någon??
Jag går på mamamia i stan och fick göra vul på inskrivningen i v 5 för var osäker på hur långt gången jag var
Alltså jag är hungrig heeela tiden. Igår åt jag middag vid 18, snacks under kvällen. När jag la mig i sängen vid 21 så var jag super hungrig och var tvungen att gå upp och äta igen.
Samma sak nu. Åt gröt vid 8, macka och frukt vid 9 och nu förstår jag inte hur jag ska klara mig till lunch.
Flera som är så??
Trasslet: men fy vad taskigt av henne att uttrycka sig så
Håller även tummarna för dig Liiv
Får se det positivt att jag inte vaknar på natten än iaf för det låter jobbigt.
Var nyss iväg på lunch(åt tidigt idag) och alla ville äta sushi och fick lite panik där eftersom jag inte berättat på jobbet än och känns dumt att beställa mamma-variant när alla vet att jag älskar laxen.
Men det ordnade sig då sushin öppnade senare idag så blev ett annat ställe