Januaribebis 2012
RaraS: Bra företag
Skönt att det löste sig.
Nyss dunkade bebis till i magen och nu kändes det högre upp, sååå härligt
RaraS: Bra företag
Skönt att det löste sig.
Nyss dunkade bebis till i magen och nu kändes det högre upp, sååå härligt
Vi längtar också har tid 31augusti så över en månad kvar.
Åhh, att jag inte tänkt på min sportbh. Den åker på strax
Har super känsliga bröst också
Hitnrun: usch då. Håller tummarna att det inte kommer igen. Kul å se bebis
På jobbet får vi alltid lönespec tidigt och ibland är det tom jag som gör lönen men har inte varit på jobbet på några veckor nu så har inte varit inblandad. Iallafall fick ingen spec förra veckan men tänkte inte så mycket på det. Loggade in på banken nu av nyfikenhet och det finns ingen lön på kontot :-O
Vad har hänt?? Har smsat ekonomichefen så väntar på svar men skumt.
Heeelt OT men ville bara skriva av mig
Något kul är att bebis levde rövare igår, låg nästan på mage och usch vad liten buffade, haha. Så nu är det slut med att sova på mage
Kommer få svårt att sova nu!!
Var också 22år med första och har faktiskt fått helt annan reaktion nu som 27år än jag fick då.
En kommentar som jag störde mig enormt på som 22åring var att när jag berätta för en del att jag var gravid var inte reaktionen åhh vad kul utan "ska du behålla" ähh, klart jag ska annars skulle jag inte gå runt och berätta för folk, haha.
Jobbade på en fritidsgård när jag var 22 och gravid och en kille som gick där tyckte der var helt galet att jag inte var gift men gravid
mitt svar: Vi bor i Sverige och behöver inte gifta oss innan barn.
Nu är alla bara positiva. Men under alla sonens 5år har jag fått höra massa kommentarer om att vi väntar med 2:an:
Ja, men du hinner med flera barn, du som är så ung. Gaaahh
osv osv
Har inte presenterat mig för skriver alltid från mobilen
Nej, men hade inskrivning i v5 så därför var det lite svårt att lyssna. Kommer ha rul innan jag träffar bm igen så dröjer länge för vår del innan vi får höra hjärtat.
Är inte rädd för förlossningen ÄN. Trots att min förra var plågsam.