Januaribebis 2012
Och här har dom stängt gynmottagningen. Dom hade läkare till onsdag, men det var bara för akuta fall.
Om jag började blöda jättemycket och fick jätteont så fick jag självklart komma in, men inte annars.
Så det är bara vänta.
Tjejer, försök tänka positivt!
Det går ju bra betydligt mycket oftare än det går dåligt.
Jag vet att det är svårt. Jag försöker vara positiv själv, men i detta läget är det lite svårt.
Vi har dålig statistik om detta slutar i MF, som jag nästan är säker på att det gör.
75% av graviditeterna har i så fall slutat i MF.
Men får vi ett MF nu så är ju chansen större nästa gång!
Det här med att ha ont. Jag hade JÄTTEONT kring vecka 16 med sonen. Ordentlig mensvärk och jag trodde det var kört på riktigt! Men det la av efter typ 30min och jag somnade.
Sen när jag träffade BM sa hon att det är vanligt. Det är mycket som händer i magen och mycket som kan göra ont och det är ingen fara.
Det verkar ju som om det är jättevanligt i alla fall!
Nu kom det lite blod igen imorse.
Jag blir galen!
Tack alla för att ni är positiva i mitt ställe :)
Problemet nu är ju att det inte finns gynläkare här så kan ändå inte boka tid här utan det är 12 mil iväg om jag ska på VUL.
Jag orkar inte bråka mer.. Det är bara vänta och plågas.
Hej tjejer!!
Är det någon annan här som kräks så det kommer blod?
Om jag kräks så att halsen blir så irriterad att det kommer blod så ska jag fan i mig se en levande bebis på UL:et om två veckor. Jag blir galen på detta kräkande.
Hej tjejer!
Igår kväll kom det lite blod igen.. Jag blir seriöst galen snart..
Två veckor kvar till UL..
Jag har haft lite fler blödningen, lite grann som tidigare.
Illamåendet verkar ha lugnat ner sig.
Det är ju skönt, är det ingen bebis (som jag tror) så är det ju ett helvete att kräkas flera veckor i "onödan".
Snart är det bara en vecka kvar innan vi ska på UL..
Jag räknar ner.
Tack alla!
Men det var som jag misstänkte..
Andra MF:et i rad, tredje totalt. Det känns tungt.
Är det något som är fel på mig?