Januaribebis 2012
Beror väl på hur barnet ligger och allt sånt.
Våran akut har ingen ul-maskin så får snällt vänta till måndag hur som helst. Och det är inte säkert det finns gynläkare då heller. Blöder fortfarande rött blod, inga klumpar. Inte jättemycket heller. Som mens typ.
Lite molvärk, ingen mensvärk som annars. Men har ett tryck neråt, som att inälvorna ska trilla ut. Den känslan känner jag igen från tidigare MF.
Får se, får se.. Känner mig frustrerad och arg. Vill kasta sönder något. Jag är less på all otur.
Hur mycket har ni blödit då? Och hur länge?
Oddsen blir ju bättre för er andra nu i alla fall!
Blödningen verkar ha avtagit en del, jag och sambon är lite fundersamma.
Jag ringer väl till Kvinnokliniken på måndag och frågar vad dom tycker vi ska göra. Sen får jag ta ett nytt G-test nästa helg så ser jag ju om det blir svagare.
Minns inte riktigt hur MF:et i vecka 8 var.. Om det kom massa klumpar och sånt..?
Slutar jag blöda nu så har då inte allt kommit ut om det är MF.
Inget blod alls idag!
Jag är helt förvirrad! MF? Inte MF?
Fan för blod alltså. Måndag känns lååååångt borta. Och frågan är om det ens finns läkare här då som kan göra ett VUL. Det är väl bara att hoppas.
Dumma akut som inte har grejer.
Men när det kommit som en mens typ under 5 timmar, är inte det mycket?
Jag får inte komma in till gyn, finns ingen läkare denna vecka och nästa vecka är det nästan fullbokat och mer "akuta fall" tar dom bara eftersom dom stänger över sommaren.
12mil om jag ska få veta hur det ligger till.
Sambon åker bort imorgon och är borta till onsdagkväll.
Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så arg och ledsen.