Januaribebis 2012
Närmsta privata klinik är också i gällivare 12mil bort.. Så himla typiskt.
Närmsta privata klinik är också i gällivare 12mil bort.. Så himla typiskt.
Zarori: grattis!! :)
Har ringt Gällivare nu och först sa hon att dom inte hade tider och hon tyckte jag skulle ta ett nytt gravtest om tre veckor!!!
Sen fick jag iaf en tid på onsdag. Nu måste jag bara hitta barnvakt..
MaJe2011: Grattis till hjärtljuden!! :) Underbart att få se! Eller hur?
Jag hoppas vi får se hjärtljud igen på onsdag!
Angående vagnar så vill jag rekommendera kronan! Den är bara bäst! :) kolla kronan.com
Våran kronan fick vi på 7 dagar! :) Lite snabbare än vi tänkt. Haha.
Är jättenöjd med våran kronan! Hade det funnits kronans syskonvagn hade jag köpt en sån!
Mycket smarta finurligheter!
En liten trehjuling fungerar inte här, det är för mycket snö så det är svårkört och risk för att den tippar.
Du med en lång karl (minns inte vem det var): Emmaljunga med sportchassit är väl bra för både långa och korta? Har jag hört..
Hej tjejer!
Det har inte kommit mer blod än heller och mina kräkningar har blivit värre.
Idag har jag redan kräkts 5gånger!
Tog ett gravtest nyss också och det är väldigt starkt.
Jag börjar få förhoppningarna att det kanske finns en levande liten böna i magen ändå.
Imorgon bär det av till gällivare för att titta. Sonen stannar hemma med sin moster och jag får själv köra de 24milen ToR. Lite tråkigt att behöva åka själv, men det är det värt.

Jag slipper åka ensam imorn! Min bästa vän är hemma över sommaren för att jobba (hon har flyttat ner till södern för att plugga), men hon jobbar inte imorgon och ville gärna följa med!
Hennes mamma jobbar som barnmorska på förlossningen i Gällivare, så man kan fråga henne om mycket också!
Jag hoppas verkligen vi får positiva besked imorgon. Ni får update imorn! Så ser vi om jag blir kvar i tråden!